Dator med i7-5820K, 16GB, 512gb SSD etc

Permalänk
Medlem

Dator med i7-5820K, 16GB, 512gb SSD etc

Halloj,

Nu har jag köpt min en macbook och har då en dator över som jag tänkte göra mig av med. Jag förbehåller mig rätten att inte sälja om jag inteär nöjd med priset. Ju fler grejer du köper samtidigt, desto högre prio har du Kvitto finns om inte annat anges.

Phanteks Enthoo Evolv ATX TG (Såld)
Köpt på Netonnet 26/1 2018
Skickas inte av logisk anledning

Asus X99-S (Såld)
Köpt p CDON 14/2 2015
Orginalkartong finns

Intel Core i7-5820K (Såld)
Köpt på Komplett 10/3 2015

Corsair Vengeance DDR4-2666 16GB (Såld)
Köpt på Proshop 5/2 2015

Corsair RM650X (Såld)
Köpt på Netonnet 17/8 2018
Orginalkartong finns

Samsung 950 PRO (Såld)
Köpt på Netonnet, hittar inte kvitto

Corsair H110i (Såld)
Köpt på Netonnet, hittar inte kvitto
Orginalkartong finns

Acer K272HLE (27" 1920x1080 VA)
Köpt på CDON 27/8 2018
Orginalkartong finns

Fråga på i tråden ifall det är något. Ser helst inte att man budar via PM. Och grafikkortet på bild kommer stanna hos mig så det är allt annat som gäller.

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Sjusovarn

Netonnet har haft elektroniska kvitton länge, kolla om du har en användare eller något. //Ej intresserad, bara tipsare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyScnd:

Netonnet har haft elektroniska kvitton länge, kolla om du har en användare eller något. //Ej intresserad, bara tipsare.

Gått igenom men inte hittat, måste ha missat att säga till i kassan, men tack för tips

Fått en bud på 500 + frakt för nätaggregatet via PM

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Chippen2188:

Gått igenom men inte hittat, måste ha missat att säga till i kassan, men tack för tips

Fått en bud på 500 + frakt för nätaggregatet via PM

storlek på disken

Visa signatur

Dator: CPU:INTEL 12700KF , RAM: 32GB 4800 MHZ, MB: ASUS Prime Z690-P, Samsung 980 PRO, CPU-kylare: Custom Loop 360mm, GPU: Gigabyte 1080TI

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArcliteRX:

storlek på disken

Det kan jag hålla med om är relevant information, 512GB

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

900 + frakt ssd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chippen2188:

Det kan jag hålla med om är relevant information, 512GB

1000+frakt för ssd

Visa signatur

Dator: CPU:INTEL 12700KF , RAM: 32GB 4800 MHZ, MB: ASUS Prime Z690-P, Samsung 980 PRO, CPU-kylare: Custom Loop 360mm, GPU: Gigabyte 1080TI

Permalänk

Är väldigt intresserad i mobo ram och cpu

Permalänk
Medlem

Fått ett bud som jag inte kan säga nej till på hela datorn, vilket trumfar allt. Skärm finns kvar om någon vill ha

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Chippen2188:

Fått ett bud som jag inte kan säga nej till på hela datorn, vilket trumfar allt. Skärm finns kvar om någon vill ha

Jag är intresserad av skärmen, Kan du bara förtydliga med tex en länk vilken skärm det handlar om. För dom jag hittar med det namnet har VA-panel? (i annonsen har du skrivit IPS)

Permalänk
Medlem
Skrivet av hardcorp:

Jag är intresserad av skärmen, Kan du bara förtydliga med tex en länk vilken skärm det handlar om. För dom jag hittar med det namnet har VA-panel? (i annonsen har du skrivit IPS)

Det är uppenbart att jag borde ha gått och lagt mig istället för att lägga upp en annons. Du har helt rätt i att det är en VA, modellbeteckning är K272HLE.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Chippen2188:

Det är uppenbart att jag borde ha gått och lagt mig istället för att lägga upp en annons. Du har helt rätt i att det är en VA, modellbeteckning är K272HLE.

Skickades från m.sweclockers.com

Budar 700kr + Frakt för Acer 27"

Permalänk
Medlem
Skrivet av hardcorp:

Budar 700kr + Frakt för Acer 27"

Kollade upp frakt på skärmen, vilket blir 151kr hos Schenker och 199kr hos Postnord. Är det fortfarande intressant?

Visa signatur