Grattis Inet – Årets ätbutik?

Permalänk
Moderator
Moderator

Grattis Inet – Årets ätbutik?

Grattis till nomineringen! Var tvungen att läsa både en och två ggr innan jag skrattade, subtilt.

Firar ni med en pingvinstångstårta?

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Obligatoriskt om nom nom.

Permalänk
Medlem

Ja det är lite lustigt med "Årets ätbutik" men personligen gillar jag inte när butiker skickar e-post som uppmanar till att rösta på dom.

Visa signatur

janee

Permalänk
Medlem

Har N:et fallit bort?
Jag röstar inte på någon butik oavsett om det skulle vara min favoritbutik

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av janee:

Ja det är lite lustigt med "Årets ätbutik" men personligen gillar jag inte när butiker skickar e-post som uppmanar till att rösta på dom.

Håller med, ska man kampanja är det trevligare om man objektivt bara upplyser om att själva omröstningen är igång, och sedan har självsäkerheten kring att ha gjort ett såpass bra jobb att kunderna väljer att ge en sin röst.

Trist när dessa utmärkelser/vinster istället handlar mer om vem som kampanjar/röstfiskar bäst.

Utmärkelsen borde istället gå på vem som fått bäst snitt på omdömena under det gågna året istället, det avspeglar ju i min mening verkligheten bättre.

Permalänk
Medlem

Sorry inet , är inte hungrig

Permalänk
Medlem

Man måste ju syfta på pingvinstångarna.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av trattgunnar:

Man måste ju syfta på pingvinstångarna.

Som iaf jag inte fick med mitt nya grafikkort, lätt besviken.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av janee:

Ja det är lite lustigt med "Årets ätbutik" men personligen gillar jag inte när butiker skickar e-post som uppmanar till att rösta på dom.

Instämmer, röstade medvetet på en annan bra aktör pga det mailet då jag anser det är bristande karaktär av företaget att länka direkt till att endast rösta på dem så det bara blir en marknadsförings jakt för att få kalla sig "bäst".

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Ja man fick sig ett ett skratt igår, och var tvungen att läsa det fler än en gång.

Visa signatur

MSI Z370-A Pro / EVGA 850W G3 / i5-8600K Delid @ 4.8Ghz /
GTX 1070Ti / 16GB Corsair LPX @ 3200Mhz / 3x500GB SSD /
Acer Predator XB271H