Permalänk
Medlem

Iphone rabatt

Hej!

Kommer man kunna köpa en iphone 8 till bättre pris under black friday? Har aldrig varit intresserad av telefoner men min tjej behöver en ny. Så jag funderar på om jag ska köpa en nu eller vänta.
Hoppas jag la tråden rätt, tack för alla svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMFGG:

Hej!

Kommer man kunna köpa en iphone 8 till bättre pris under black friday? Har aldrig varit intresserad av telefoner men min tjej behöver en ny. Så jag funderar på om jag ska köpa en nu eller vänta.
Hoppas jag la tråden rätt, tack för alla svar!

vem kan egentligen svara på dessa frågor? är frågan ställd till medium som kan se in i framtiden eller ska man chansa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xcalibur:

vem kan egentligen svara på dessa frågor? är frågan ställd till medium som kan se in i framtiden eller ska man chansa?

Jag undrade mest hur det har sett ut tidigare år. Finns det ens rabatt på IPhones? Får en känsla av att dom aldrig sjunker i pris men kan ju ha fel.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@TMFGG: brukar inte gå ner i pris under BF

Permalänk
Medlem

Möjligtvis att de rabatteras med en femhundring här och där, men inga större summor normalt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Comviq brukar ha riktigt bra rabatter på förra årets iPhones när den är "Månadens Mobil" Köpte min iPhone 6s 1-2 månader innan 7:an kom ut, helt ny för drygt 3000 kr. (10 månader efter release) Sen tillkommer kostnad för abonnemang, men det hade jag redan hos dem.

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljud: focusrite 2i2 - KRK rokit RPG5 - sE 2200a
Klav: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem

Okej så då är det att hålla koll hos abonnemangsleverantören. Tack igen för svaren!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Dom är redan idag rabatterade med ca 500-1000 kronor jämfört med Apples egna butik (listpris).

Permalänk

Apple produkter går sällan ner så mycket i pris att det märks av på en "BF" sale...

Permalänk
Medlem

Brukar finnas refurbished av tidigare iphone modeller med ca 500-1500kr rabatt...

Visa signatur

i5-8600k, 64GB 3200Mhz, Asus 3080Ti, Samsung 960 PRO 512GB, 2x Predator 27" IPS 1440p G-Sync 144Hz
- Citera gärna för svar! -

Permalänk

Jag köpte min iphone 7 på BF samma år som den kom ut för 5990 på netonnet. Den var inte refurbished eller så. Ordinariepris i alla butiker strax innan var 7490 och uppåt, så jag tyckte nog att jag gjorde en bra deal.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7800x3d | Mobo: Asus ROG Strix B650E-E Gaming | Kylare: Arctic Liquid Freezer III 420 PP | GPU: Sapphire RX 7900 XTX Nitro+ | RAM: 2x32GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000c32 | Lagring: Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung PRO 990 4TB | PSU: EVGA Supernova 1200 P3 | Chassi: Phanteks Eclipse P500A | Skärm: Gigabyte M32UC 32" 4K | OS: Windows 11 PRO