Billgast mobilabonnemang med följande krav

Permalänk
Medlem

Billgast mobilabonnemang med följande krav

Fria sms
Ringer inte mycket
Hyfsad surf men inte jättemycket (typ 3 Gb)
Ingen bindning helst

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem

Hallon 4GB 99 kr per månad (49 kr första tre månaderna)

4 GB surf / mån
Fria samtal & SMS
Spara oanvänd surf
+25GB extra surf när du tecknar abonnemanget

Visa signatur

i7 6700K, GTX 970, ASUS Z170-A, 16GB RAM, Samsung 840 EVO 250GB,

Permalänk
Medlem

Testa Vimla, de har bra support och kör via Telenors nät vilket är väl utbyggt.
https://vimla.se/

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Ska kolla. Tackar!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem

Använder hallon själv och det fungerar kanon.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Min sambo vill byta till Hallon från Halebop.

Hur går det till?

Hon måste säga upp Halebop så klart.

Hur fungerar det sedan.

Beställer man ett nytt sedan från månadsskiftet hos Hallon?

Vill ju inte ha avbrott.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem

Nej hon måste inte säga upp Halebop. När hon tecknar Hallon anger hon det mobilnummer hon idag har så sköter Hallon resten.

Hon får ett nytt sim-kort skickat till sig. Enda strulet blir den dag nummerbytet sker för då måste hon byta sim-kort så kan vara värt att lägga ner det nya sim-kortet i plånboken om man är väldigt beroende av telefonen och inte kan vänta tills man är hemma.

Visa signatur

i7 6700K, GTX 970, ASUS Z170-A, 16GB RAM, Samsung 840 EVO 250GB,

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Larsp777:

Min sambo vill byta till Hallon från Halebop.

Hur går det till?

Hon måste säga upp Halebop så klart.

Hur fungerar det sedan.

Beställer man ett nytt sedan från månadsskiftet hos Hallon?

Vill ju inte ha avbrott.

När jag skaffade Hallon gick jag bara in och beställde på deras hemsida och valde "flytta mitt nuvarande nummer". De fixade allting och det gick hur smidigt som helst.

Permalänk
Medlem

Du kan beställa nytt från hallon direkt och de skickar ett nytt sim kort.
Tar du med dig ditt gamla nummret så kommer ditt gamla abonemang att avslutas automatiskt.(efter att bytet skett)

Du får direkt ett temporärt telefon-nummer från hallon, när bytet gått igenom (1 vecka typ) så slutar ditt gamla SIM att fungera och det nya SIM kortet har nu samma nummer som ditt gamla.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Larsp777:

Skall telefonen inte ingå i abonnemanget är mitt tips Vimla.
Jag betalar 60kr/månaden.

Det abonnemang du behöver kostar nog 100kr/mån. Därefter kan du få en "tipslänk" via någon här på forumet (jag har en om du vill) vilket gör att du får ytterliggare 10kr rabatt - så 90kr.

Det bästa abonnemang jag haft.
Går på telenors nät. Fungerar bra för mig i Halmstad-Kritianstad-Blekinge.

Edit: Såg först nu att din sambo vill ha Hallon. Säkert lika bra som Vimla.
Lycka till.