Permalänk
Medlem

Huawei P20 Pro

Upplösning kamera lägen inställningar:
40M (4:3) Zoom stöds ej vid detta läget kommer upp när jag försöker zooma???
10M (4:3)
7M (1:1) Vad är 1:1?????
7M (18:9)
Inget 16:9 som typ alla datorskärmar / tv är?..... Hur tänkte dom här?
Vilket läge kör ni? Croopar ni om bilderna om ni kör 4:3? Snacka om stenåldern?
Man vill väl ha ett 16:9 läge???
Sjukt besviken på detta samt zoom vid 40M

Vilka lägen går till vilken kamera?

Permalänk
Skrivet av Zenon88:

Upplösning kamera lägen inställningar:
40M (4:3) Zoom stöds ej vid detta läget kommer upp när jag försöker zooma???
10M (4:3)
7M (1:1) Vad är 1:1?????
7M (18:9)
Inget 16:9 som typ alla datorskärmar / tv är?..... Hur tänkte dom här?
Vilket läge kör ni? Croopar ni om bilderna om ni kör 4:3? Snacka om stenåldern?
Man vill väl ha ett 16:9 läge???
Sjukt besviken på detta samt zoom vid 40M

Vilka lägen går till vilken kamera?

Ska du förstora bild taget i 40 megapixel så får du förstora digitalt. 40 megapixel bygger ju på att kameran bygger ihop bild tagna med flera objektiv. Därför så går det inte att zooma.
1:1 är en fyrkantig bild.
Skärmen är 18:9 så därför så finns inte 16:9 med som alternativ.

Permalänk
Medlem

Flera av kamerorna samarbetar beroende på läge.
Ska du zooma så används teleobjektivet med 8MP (3x optisk), som sedan kan kombineras med andra sensorer vid högre inzoomningar.

Vad gäller 40MP är det inte 40MP upplösning som är poängen utan utökat dynamiskt omfång. Så du tjänar mer på att dra ner upplösningen till 10MP, du vinner inget på att pumpa ut bilder i 40MP och du förlorar poängen med kameran.

Vad gäller 18:9, 1:1 etc är det bildförhållanden (aspect ratios), 5:4 eller 4:3 är klassiska inom fotografering. 1:1 är just en fyrkant.
18:9 har ersatt 16:9 då mer och mer telefoner övergår till det bildförhållandet.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

Hej!

Funderar att byta ifrån min Samsung Galaxy S7, men kommer verkligen sakna Samsung Pay vilket jag använder flitigt.

Funkar Android Pay här i Sverige med P20 Pro? Är det någon som testat trådlös betalning med just den här telefonen?

Permalänk
Medlem

@Swe.Stars: Det beror enbart på vilken bank du använder, i dagsläget är det bara Nordea och Länsförsäkringar som funkar men fler kommer säkert med tiden. Jag har Mate 10 pro och har använt Glase lite granna för mobila betalningar och det funkar utmärkt. Väntar bara på att fler banker ansluter sig till Google Pay i Sverige!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nisselask:

@Swe.Stars: Det beror enbart på vilken bank du använder, i dagsläget är det bara Nordea och Länsförsäkringar som funkar men fler kommer säkert med tiden. Jag har Mate 10 pro och har använt Glase lite granna för mobila betalningar och det funkar utmärkt. Väntar bara på att fler banker ansluter sig till Google Pay i Sverige!

Tack!
Glase har jag använt tom innan de bytte namn. Dock är det en stor skillnad. Samsung Pay ser till att dras från din kort/din bank direkt. Glase skickar ut en faktura efter 1 månad. Sistnämnda använder jag bara vid parkering, dock aldrig i en affär (även om typ enstaka, typ Hemköp, erbjuder det).

Jag tror faktiskt jag kommer köpa en Galaxy S9 Plus i alla fall, tyvärr.
Batteritiden verkar typ 10 min sämre (i de tester på Youtube jag sett) och jag får ha kvar Samsung Pay vilket funkar med alla mina banker (ICA Banken, SEB, Skandiabanken och SAS Eurobonus).

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonkenPonken:

Ska du förstora bild taget i 40 megapixel så får du förstora digitalt. 40 megapixel bygger ju på att kameran bygger ihop bild tagna med flera objektiv. Därför så går det inte att zooma.
1:1 är en fyrkantig bild.
Skärmen är 18:9 så därför så finns inte 16:9 med som alternativ.

Bra logik antar jag. Men Iphone har 16:9 skärmar (dom vanliga) och finns inget 16:9 där
Går inte ens välja något, utan forced 4:3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonkenPonken:

Ska du förstora bild taget i 40 megapixel så får du förstora digitalt. 40 megapixel bygger ju på att kameran bygger ihop bild tagna med flera objektiv. Därför så går det inte att zooma.
1:1 är en fyrkantig bild.
Skärmen är 18:9 så därför så finns inte 16:9 med som alternativ.

Har inget med skärmen att göra, utan vad kamera appen erbjuder. Min S8+ har också 18:5:9 skärm men kan också välja 16:9 vid 4032x2268 eller 2560x1440 upplösning.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Skrivet av XPerion:

Har inget med skärmen att göra, utan vad kamera appen erbjuder. Min S8+ har också 18:5:9 skärm men kan också välja 16:9 vid 4032x2268 eller 2560x1440 upplösning.

Fast nu handlar väl tråden om Huawei P20 Pro och där finns fyra alternativ till upplösning.

1. 7296x5472 (4:3)
2. 3648x2736 (4:3)
3. 2736x2736 (1:1)
4. 3648x1824 ( 18:9)

Hittar du ut själv eller behöver du hjälp

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonkenPonken:

Fast nu handlar väl tråden om Huawei P20 Pro och där finns fyra alternativ till upplösning.

1. 7296x5472 (4:3)
2. 3648x2736 (4:3)
3. 2736x2736 (1:1)
4. 3648x1824 ( 18:9)

Hittar du ut själv eller behöver du hjälp

Upplösning på skärmen har INGET med det inte går att välja 16:9! Kvittar om det är P20 pro eller annan lur. Det beror på SJÄLVA kamera sensorn och kamera appen!
MX Camera appen:

Slå dig inte vägen ut genom dörren!

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Skrivet av XPerion:

Upplösning på skärmen har INGET med det inte går att välja 16:9! Kvittar om det är P20 pro eller annan lur. Det beror på SJÄLVA kamera sensorn och kamera appen!
MX Camera appen:
https://dl.xda-developers.com/4/4/7/2/2/7/9/Screenshot_20180410-132311.jpg?key=uX9wxNBx4Xs8VX48hCojrg&ts=1541527072

Slå dig inte vägen ut genom dörren!

Nu pratar vi default kameraapp som ingår i telefonen och inte tredjeparts tillverkare. Har aldrig påstått att skärmens upplösning styr kamerans maxupplösning.

Permalänk
Medlem

Finns det någon motsvarighet till Samsung Pay för Huawei mobiler?

Visa signatur

Ivar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Iv4r:

Finns det någon motsvarighet till Samsung Pay för Huawei mobiler?

Google Pay men funkar bara med Nordea och Länsförsäkringar än så länge.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonkenPonken:

Nu pratar vi default kameraapp som ingår i telefonen och inte tredjeparts tillverkare. Har aldrig påstått att skärmens upplösning styr kamerans maxupplösning.

Minnesförlust?
"Skärmen är 18:9 så därför så finns inte 16:9 med som alternativ."

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

@nisselask: Jag har Swedbank det borde nog också funka! Google Play verkar riktigt grymt, om man skulle glömma kortet hemma och så. Är det många affärer som accepterar betalning via det, uppdaterat sina terminaler?

Visa signatur

Ivar

Permalänk
Skrivet av XPerion:

Minnesförlust?
"Skärmen är 18:9 så därför så finns inte 16:9 med som alternativ."

16:9 är ingen upplösning det är aspect ratio.
Har du inget att tillföra diskussionen så kan du ta och lägga ned. Bara inse att du har fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Iv4r:

@nisselask: Jag har Swedbank det borde nog också funka! Google Play verkar riktigt grymt, om man skulle glömma kortet hemma och så. Är det många affärer som accepterar betalning via det, uppdaterat sina terminaler?

Fungerar inte med Swedbank ännu och inga konkreta planer heller tyvärr.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonkenPonken:

16:9 är ingen upplösning det är aspect ratio.
Har du inget att tillföra diskussionen så kan du ta och lägga ned. Bara inse att du har fel.

Fast vad är det som är fel? Du påstår att anledningen att det inte finns 16:9 som bildformat i kameran på P20 Pro är att skärmen är 18:9 ratio. Det spelar ju absolut ingen roll. Det går ju fortfarande hos andra tillverkare ta bilder med 16:9 förhållande, även om telefonens skärm har ett bredare format. Vart vill du komma?

Vilken den egentliga anledningen är vet väl bara Huawei som har skapat kameramjukvaran.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem
Skrivet av Iv4r:

@nisselask: Jag har Swedbank det borde nog också funka! Google Play verkar riktigt grymt, om man skulle glömma kortet hemma och så. Är det många affärer som accepterar betalning via det, uppdaterat sina terminaler?

De butiker som tar betalkort via att "blippa" ska fungera med Google pay, men som redan sagts bara om man har Nordea eller Länsförsäkringar som bank i nuläget.

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Skrivet av macmann1:

Fast vad är det som är fel? Du påstår att anledningen att det inte finns 16:9 som bildformat i kameran på P20 Pro är att skärmen är 18:9 ratio. Det spelar ju absolut ingen roll. Det går ju fortfarande hos andra tillverkare ta bilder med 16:9 förhållande, även om telefonens skärm har ett bredare format. Vart vill du komma?

Vilken den egentliga anledningen är vet väl bara Huawei som har skapat kameramjukvaran.

Har P20 Pro 16:9 i sin kameraapp? Svar nej. Hade skärmen varit 16:9 så hade det även funnits alternativ för 16:9 i kameraappen. Punkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonkenPonken:

Har P20 Pro 16:9 i sin kameraapp? Svar nej.

Precis, och frågeställningen är varför. Du säger att det är för att skärmen är 18:9, jag säger att det som anledning i sig är bullshit. Man hade kunnat erbjuda båda oavsett eftersom andra tillverkare gör det. Med den logiken skulle inte heller 4:3 finnas som format.

Skrivet av JonkenPonken:

Hade skärmen varit 16:9 så hade det även funnits alternativ för 16:9 i kameraappen. Punkt.

Nej inte punkt. Förmodligen, inte nödvändigtvis. Det vet vi inte eftersom den inte är det. Apple har uppenbarligen 16:9 skärm utan att erbjuda det formatet i fotografering. Däremot i videoinspelning.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem
Skrivet av macmann1:

Precis, och frågeställningen är varför. Du säger att det är för att skärmen är 18:9, jag säger att det som anledning i sig är bullshit. Man hade kunnat erbjuda båda oavsett eftersom andra tillverkare gör det. Med den logiken skulle inte heller 4:3 finnas som format.

Nej inte punkt. Förmodligen, inte nödvändigtvis. Det vet vi inte eftersom den inte är det. Apple har uppenbarligen 16:9 skärm utan att erbjuda det formatet i fotografering. Däremot i videoinspelning.

Tror att ni helt enkelt missuppfattar varandra. Anledningen till att 18:9 finns som val, och 16:9 inte finns som val är ett beslut som Huawei gjort. Anledningen till beslutet är anpassning till skärmens bildförhållande. Varenda Huawei jag provat har haft 16:9 som val vid 16:9-skärm, och 18:9 som val vid 18:9 skärm. Det finns en röd tråd där, och den är inte svår att se. Men det finns ju ingen fysisk eller mjukvarumässig begränsning eller korrelation mellan dessa två utöver Huaweis designmässiga beslut.

Och jo, 4:3 hade funnits som val med den logiken, detta då 4:3 är det klassiska formatet många av våra digitala kompaktkameror tog bilder i. Dessa används för standardformaten till våra fotoalbum. Likaså med 1:1 som är det klassiska kvadratiska formatet.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Skrivet av roxkz:

Tror att ni helt enkelt missuppfattar varandra. Anledningen till att 18:9 finns som val, och 16:9 inte finns som val är ett beslut som Huawei gjort. Anledningen till beslutet är anpassning till skärmens bildförhållande. Varenda Huawei jag provat har haft 16:9 som val vid 16:9-skärm, och 18:9 som val vid 18:9 skärm. Det finns en röd tråd där, och den är inte svår att se. Men det finns ju ingen fysisk eller mjukvarumässig begränsning eller korrelation mellan dessa två utöver Huaweis designmässiga beslut.

Och jo, 4:3 hade funnits som val med den logiken, detta då 4:3 är det klassiska formatet många av våra digitala kompaktkameror tog bilder i. Dessa används för standardformaten till våra fotoalbum. Likaså med 1:1 som är det klassiska kvadratiska formatet.

Han vägrar inse att han har fel. En sån där Messerschmitt antagligen

Permalänk
Medlem
Skrivet av roxkz:

Tror att ni helt enkelt missuppfattar varandra. Anledningen till att 18:9 finns som val, och 16:9 inte finns som val är ett beslut som Huawei gjort. Anledningen till beslutet är anpassning till skärmens bildförhållande. Varenda Huawei jag provat har haft 16:9 som val vid 16:9-skärm, och 18:9 som val vid 18:9 skärm. Det finns en röd tråd där, och den är inte svår att se. Men det finns ju ingen fysisk eller mjukvarumässig begränsning eller korrelation mellan dessa två utöver Huaweis designmässiga beslut.

Absolut, och det är samma sak med Oneplus (i alla fall den 5T jag har), bara 18:9 i kameran. Det är det fetstilade jag menar på är hela grejen. Anledningen till att Huawei inte erbjuder 16:9 fotografering är deras designmässiga beslut, men detta är precis som du säger inte en begränsning som kommer från att skärmen är 18:9. Så ja, man kan säga att det är enbart 18:9 fotografering som gäller eftersom Huawei har valt det pga att man vill använda hela skärmen. Och ja, då är det väl typ därför det inte finns 16:9 i deras telefoner. Men att säga rätt och slätt att nä, det går inte att fota i 16:9 eftersom skärmen är 18:9, som att det är skärmens format som sätter begränsningen tycker jag är felaktigt.

Skrivet av roxkz:

Och jo, 4:3 hade funnits som val med den logiken, detta då 4:3 är det klassiska formatet många av våra digitala kompaktkameror tog bilder i. Dessa används för standardformaten till våra fotoalbum. Likaså med 1:1 som är det klassiska kvadratiska formatet.

Självklart kommer ingen tillverkare skippa 4:3 av anledningarna du säger, men "med den logiken" menar jag att inte erbjuda 16:9 fotografering på en telefon med 18:9 bildskärm skulle vara rent designmässigt lika som att inte erbjuda 4:3 på en mobil med 16:9 skärm. Man använder inte hela bildytan.

Skrivet av JonkenPonken:

Han vägrar inse att han har fel. En sån där Messerschmitt antagligen

Men jisses, har du läst dina egna inlägg? "Hittar du ut själv eller behöver du hjälp" skriver du i ett inlägg till en annan person som inte håller med dig. Skärp dig.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonkenPonken:

16:9 är ingen upplösning det är aspect ratio.
Har du inget att tillföra diskussionen så kan du ta och lägga ned. Bara inse att du har fel.

Jaha och vad har 18:9 AP med att det inte går att välja 16:9 att göra?
Jag inte medför nåt? Jag ger alla en lösning om man vill ta foto i 16:9 läge och det är använda annan kamera app. Medan du säger att det är p.g.a 18:9 ap skärmen som gör att det inte går att välja 16:9 läge, vilket är felaktigt! Det är bara Huwaei inte lagt till 16:9 i deras kamera app, vilket enkelt går att lösa genom använda annan kamera app. Möjligen kommer Huawei också uppdatera deras kamera app för 16:9 läge senare.
Är det så svårt att bara medge att du har fel?

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Skrivet av macmann1:

Absolut, och det är samma sak med Oneplus (i alla fall den 5T jag har), bara 18:9 i kameran. Det är det fetstilade jag menar på är hela grejen. Anledningen till att Huawei inte erbjuder 16:9 fotografering är deras designmässiga beslut, men detta är precis som du säger inte en begränsning som kommer från att skärmen är 18:9. Så ja, man kan säga att det är enbart 18:9 fotografering som gäller eftersom Huawei har valt det pga att man vill använda hela skärmen. Och ja, då är det väl typ därför det inte finns 16:9 i deras telefoner. Men att säga rätt och slätt att nä, det går inte att fota i 16:9 eftersom skärmen är 18:9, som att det är skärmens format som sätter begränsningen tycker jag är felaktigt.

Självklart kommer ingen tillverkare skippa 4:3 av anledningarna du säger, men "med den logiken" menar jag att inte erbjuda 16:9 fotografering på en telefon med 18:9 bildskärm skulle vara rent designmässigt lika som att inte erbjuda 4:3 på en mobil med 16:9 skärm. Man använder inte hela bildytan.

Men jisses, har du läst dina egna inlägg? "Hittar du ut själv eller behöver du hjälp" skriver du i ett inlägg till en annan person som inte håller med dig. Skärp dig.

Men herre gud. Skrev detta med glimten i ögat vilket smiley visar.

Skrivet av XPerion:

Jaha och vad har 18:9 AP med att det inte går att välja 16:9 att göra?
Jag inte medför nåt? Jag ger alla en lösning om man vill ta foto i 16:9 läge och det är använda annan kamera app. Medan du säger att det är p.g.a 18:9 ap skärmen som gör att det inte går att välja 16:9 läge, vilket är felaktigt! Det är bara Huwaei inte lagt till 16:9 i deras kamera app, vilket enkelt går att lösa genom använda annan kamera app. Möjligen kommer Huawei också uppdatera deras kamera app för 16:9 läge senare.
Är det så svårt att bara medge att du har fel?

Nu får du väl ändå ta och ge dig.

Äger du ens en P20 Pro? När man jämför kameror överlag så gör man det med den kameraapp som ingår i telefonen. Jag skulle kunna installera en app där mina bilder får valfri upplösning. Är inte det de handlar om. Och nej, det går inte välja nån upplösning i P20 Pro där man får 16:9 per default.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonkenPonken:

Men herre gud. Skrev detta med glimten i ögat vilket smiley visar.

Nu får du väl ändå ta och ge dig.

Äger du ens en P20 Pro? När man jämför kameror överlag så gör man det med den kameraapp som ingår i telefonen. Jag skulle kunna installera en app där mina bilder får valfri upplösning. Är inte det de handlar om. Och nej, det går inte välja nån upplösning i P20 Pro där man får 16:9 per default.

Om du bara läser vad folk skriver och inte är så jävla dryg. Så skulle vi sluppit detta tjafs. Läs igen mitt 1 inlägg och om vilket liten detalj jag vill påpeka.
Att 16:9 inte finns som val har inget med skärmens 18:9 ap att göra! Så svårt kan det inte vara att läsa vad folk skriver.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonkenPonken:

Har P20 Pro 16:9 i sin kameraapp? Svar nej. Hade skärmen varit 16:9 så hade det även funnits alternativ för 16:9 i kameraappen. Punkt.

Fast detta argumentet fungerar inte då aspect ratio på skärmen inte bestämmer vilka aspect ratio du kan fotografera i.
Detta är helt upp till tillverkaren själv att bestämma, det följer inget som helst mönster.

Mobiler med 16:9 skärmar kan både ha och sakna 16:9 aspect ratio för fotografering i default kamera appen.

Samma gäller mobiler med andra format som har 16:9 val i default stock kamera appen.

Så åter igen, skärmens aspect ratio styr inte detta som någon regel.
Och det handlar ju inte om P20 pro då du faktiskt försöker argumentera att eftersom mobilens skärm inte är 16:9 så finns inte 16:9 som val i default kamera appen, vilket faller rätt hårt som argument ;O

Permalänk
Skrivet av Nivity:

Fast detta argumentet fungerar inte då aspect ratio på skärmen inte bestämmer vilka aspect ratio du kan fotografera i.
Detta är helt upp till tillverkaren själv att bestämma, det följer inget som helst mönster.

Mobiler med 16:9 skärmar kan både ha och sakna 16:9 aspect ratio för fotografering i default kamera appen.

Samma gäller mobiler med andra format som har 16:9 val i default stock kamera appen.

Så åter igen, skärmens aspect ratio styr inte detta som någon regel.
Och det handlar ju inte om P20 pro då du faktiskt försöker argumentera att eftersom mobilens skärm inte är 16:9 så finns inte 16:9 som val i default kamera appen, vilket faller rätt hårt som argument ;O

Orka...

Har talat om att 16:9 inte finns med som alternativ i kameraappen och det beror på att man gått över till 18:9. Sen kan du och din kompis vad han nu hette fortsätta käbbla. Jag är fullt medveten att en kamera kan fotografera upplösningar som inte skärmen kan visa. Har fotat med systemkamera över 10 år. Så länge det inte finns med 16:9 i defaultappen för kamera så har jag rätt. Måste man citera Ingmar Stenmark eller vad är det frågan om.

De upplösningar (aspect ratio) som finns med har jag skrivit om tidigare i tråden.

Nu släpper vi det här tycker jag.

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som fått problem med stock kamera appen efter senaste uppdateringen?
Efter några dagars användande så kraschar appen och startar om, men det går aldrig att ta en bild. Jag måste starta om luren för att appen ska fungera igen. Väldigt irriterande.

Skickades från m.sweclockers.com