Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Asien
Registrerad
Aug 2018

Ja va fan Ansel Adams hade ju en sån och han kunde sina landskap så att ...... why not =D

ASUS ROG STRIX - I7 8750H, GTX 1070, 144HZ (1ms), 16gb 3333 ddr4, 236SSD, 1TBHD. ----------- MBP late 2011 -------Samsung s9plus

Trädvy Permalänk
Rekordmedlem
Plats
Salstad
Registrerad
Feb 2009
Skrivet av kintobe:

Ja va fan Ansel Adams hade ju en sån och han kunde sina landskap så att ...... why not =D

Han var min absoluta favoritfotograf och jag har träffat John Sexton då han hade en mycket osannolik utställning med en lokal fotoklubb eftersom han är vän med en av medlemmarna, alla stora museum och konsthallar försöker (ofta förgäves) få honom att visa bilder men så dyker han upp på en liten lokal utställning.
Oerhört duktiga fotografer båda två !

Ryzen 5 2400G, Asus ROG STRIX B350-F Gaming, 500GB Samsung 970EVO NVMe M.2 och en väldig massa masslagring. Seasonic Focus+ Gold 650W, Antec P 180 med Schyte o Sharkoon fläktar via en t-balancer, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K
Främre ljudkanalerna återges via Behringer DCX2496, högtalare Truth B3031A, Truth B2092A Har också Oscilloskop, mätmikrofon och en Colorimeter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ålesund
Registrerad
Jun 2002

Jag köpte fujifilm xt20 för ca 6 månader sen, mycket kompetent kamera tycker jag. (jag är ingen proffsfotograf ) fuji använder ofta samma sensorer i flera modeller så det är ofta värt att titta på de lite billigare i samma serie. Man offrar vissa funktioner (weather sealing etc) men inget i bildkvalitet. Fujifilm xt20 kan även fås med en väldigt trevlig kitlins som är ovanligt bra för att vara kit. Riktigt bra värde.