Börjar bli less på allt jag spelar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Framför datorn
Registrerad
Nov 2013
Skrivet av pzaren:

Haha menar du att det är något fel på 800 x 600?

Skickades från m.sweclockers.com

Haha, finns ju en mod som fixar 1600x1200 vad jag vet. Man ser fienden innan fienden ser dig. Nackdelen är att gubben och allt annat blir pyttelitet

Coca Cola missbrukare
AMD älskare
Katt älskare

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2009

Factorio, grymt spel att köra med en kompis! Otroligt rolig timesink <3

"En riktig gamer har två skärmar. På toa."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Cyberspace
Registrerad
Apr 2017

Fallout-serien, The long dark, Dota 2, Warcraft 3, Smite, Mafia 2-3, GTA 5, The Witcher-serien, Mount & Blade:Warband

-- Under Construction --

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västkusten
Registrerad
Okt 2001

som @the187 redan föreslagit så kan Star Citizen eventuellt vara något för dig.
Spelet är dock långt från färdigt även om det görs stora framsteg. Om du kan stå ut med ett ofärdigt och buggigt spel med trevlig community så slå till. Annars vänta tills efter patch a3.3 (september/oktober) där en vital del av spelmekaniken kommer implementeras.

GUD VÄLSIGNE DIG!
Xeon W3680 3.33Ghz - 24Gb DDR3 - GTX970 - Killer NIC - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
The Culture
Registrerad
Feb 2013

Känner igen mig i frågeställningen. Har helt slutat spela sedan årsskiftet och väntar nu på att suget ska återkomma. Gillar egentligen skarpt bra SP-spel men har helt enkelt inte haft någon lust det senaste. Blir mycket Netflix och filmer istället och mina tre katter.

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2007

Känner samma med alla spel förutom PUBG, tröttnar fan aldrig

[7700K 4.5Ghz] - [PRIME Z270-A] - [16Gb 3200Mhz] - [EVGA GTX980Ti 6GB SC ACX] - [~500GB 840 EVO] - [FD 800W Newton R3 Platinum] - [Noctua D14] - [Define R3] - [S27A950D @120hz]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2014
Skrivet av Fenix:

som @the187 redan föreslagit så kan Star Citizen eventuellt vara något för dig.
Spelet är dock långt från färdigt även om det görs stora framsteg. Om du kan stå ut med ett ofärdigt och buggigt spel med trevlig community så slå till. Annars vänta tills efter patch a3.3 (september/oktober) där en vital del av spelmekaniken kommer implementeras.

Mycket bra inlägg
Spelar du med oss?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västkusten
Registrerad
Okt 2001
Skrivet av The187:

Mycket bra inlägg
Spelar du med oss?

Nej

GUD VÄLSIGNE DIG!
Xeon W3680 3.33Ghz - 24Gb DDR3 - GTX970 - Killer NIC - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2014
Skrivet av Fenix:

Vilka spelar du med då?
Du är väl medveten om att det bara finns en riktigt seriös organisation i Sverige
Och med den största flottan

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Sep 2007

Rollspel med papper o penna ^^

Main : Intel i7 6700K 4.5 Ghz [Fractal Design Kelvin S24 ] | 16 GB DDR4 HyperX 3000mhz | MSI Z170 Pro Carbon | EVGA GTX 1070 SLI | Samsung 840 250 GB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic | EVGA Supernova G2 850W | Dell u3415w + 2st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | AMD HD 6850 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Westeros, Sverige
Registrerad
Nov 2007

Ge inga pengar till Star Citizen. Vänta tills det är klart på riktigt och inte bara en massa moduler som inte fungerar tillsammans.

Lekmaskinen: Sandy Bridge dator || Surfplattan: Surface Pro 4 || Fabbeluren: Nokia 7 Plus

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örnsköldsvik
Registrerad
Jan 2007

Var i samma sits som du och funderade t.o.m på om jag blivit för gammal för spelandet, tills jag kom på att jag gillade XCOM: Enemy Unknown när det begav sig runt 2012 eller så. Så jag började spela XCOM 2 för ett par veckor sedan. Och spelglädjen är tillbaka med full kraft! Så jävla roligt!

Desktop:| CPU: Intel i7 2600K | GPU: Asus GTX 1070 Dual |Mobo: Asus P8Z68-V PRO| RAM: 16GB Corsair Vengance |SSD: Corsair Force 3 120GB|HDD: WD Caviar Green 2TB |PSU: be quiet! Pure Power L8 730W |Chassi: Fractal Design Define R4

HTPC:| CPU: Intel i5 3570K | GPU's: 2x Asus GTX 670 SLI |Mobo: ASRock Z77 Extreme4 |RAM: 16GB Corsair |SSD: Samsung 840 240GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2013

Köp dig en handkontroll och köp Rocket League rakt av!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2014
Skrivet av FabriciusRex:

Ge inga pengar till Star Citizen. Vänta tills det är klart på riktigt och inte bara en massa moduler som inte fungerar tillsammans.

Har du spelet?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2016

Ifall du har ett PS3 så föreslår jag Last of Us.
PC? Spelar Starcraft 2, single player för tillfället.
Men kan rekommendera Doom, Super Hot, The Settlers serien, Total War och Fallout serierna.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2017

Känner detsamma

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2016

Dem två spelen som går varmast hos mig just nu är:
1. Escape from Tarkov
2. Sqaud

Jag rekommenderar att du kikar in både två och se ifall det är något för dig.
Escape from Tarkov har en ganska hög tröskel men har aldrig spelat ett spel som ger en sådant adrenalinpåslag.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2009

Intrycket jag får av spelen du spelar är att det är typiska grind-spel. Har själv lagt många timmar på samma spel och var i en liknande sits, tog en paus och spelade inget annat än singleplayer med stort fokus på story.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Flen
Registrerad
Apr 2016

Det finns ett gäng olika Survival spel där ute som är jävligt roliga

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2018

@nisse240: Om du äger Overwatch så är får du en gratis kopia av Destiny 2 just nu. Skaffade det i början av veckan och har redan 10+ timmar.

Dator: i7 8770K, 2x250GB Corsair SSD RAID + 250GB SAMSUNG M2 SSD + 3TB HDD, Aorus Z370 Gaming 5, 32GB DDR4, ASUS GeForce GTX 1080 Strix, Corsair 850W, Dell U2713HM 60Hz
Mobil: OP3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåneland
Registrerad
Aug 2005
Skrivet av nisse240:

Jag börjar bli less på alla spel förut lirade jag mycket wow, lol, cs, Diablo 3 mm. Men jag har tappat all lust att spela dessa spel och spelar endast fortnite nu men börjar även bli less på det nu. Någon som har några tips på vad man kan lira.

BF5 såklart!!!
Made in Sweden

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2018

Brädspel är roligare.
Jag lirade 8 timmar datorspel om dagen förut sen började jag bli less alltmer på datorspel.
bara startade spelet, spelade 5 mninuter o sen stängde.
Kändes skitbull o spela, precis som att man hade "blivit vuxen".
Sen övergick jag till brädspel o blev helt hooked.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2005

Känner det samma och har kommit fram till att alla spel idag är skit.

Path of exile kanske? om du gillar diablo eller dota2 om du aldrig kört det så borde du prova det.

Adblocker,BigMacbookPro, #METOOintelinside, #INTEL#nvidia1080ti