Permalänk
Medlem

kan ej spela bf v

Hej!

Har tidigare förbeställt bf v Deluxe Edition, men fick igår för mig att jag ej orkar vänta tills den 15e för att spela
och bestämde mig för att köra en månad med Origin Access Premier.
Har då tolkat det som att jag skulle kunna lira idag vid 17:00, såg att det räknades ner och startade sedan spelet.
Får då upp att jag måste vänta tills 15e iaf.
Tänkte att det kanske har att göra med att jag har deluxe edition nerladdat sedan i veckan, avinstallerade det och
drog ner standard som fanns via Origin Access, och skulle nu spela.
Samma sak igen, har även tömt origin cachen i denna guide: https://help.ea.com/sv-se/help/faq/clear-cache-to-fix-problem...

Några idér?

MVH..

Permalänk
Medlem

Sök efter Battlefield V i Origin butiken och lägg till i ditt bibliotek.

Permalänk
Medlem

@JackeShan: Har lagt till det i mitt bibliotek, men när jag klickar på bf v standard och knappen "Se i bibliotek" så visar den iaf deluxe edition.

Permalänk

Skulle rekommendera dig att kontakta ea supporten; https://help.ea.com/

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB
OS: Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem

@DragonRapide: får köra på det spåret, tack!