Permalänk
Medlem

Fläktar kompatibla med Asus Aura.

Har letat runt efter rätt ställe att lägga denna tråd men det var svårt.

Bygger en ny dator och var länge inne på Corsair H115i och ett gäng Corsair LL120/140 fläktar tills jag insåg att jag inte kan synka det med mina övriga rgb (mobo, ram, gpu). Jag vet att det finns värrre problem, men önskar verkligen att det räckte med en programvara.

Jag var inne och kollade på Asus hemsida och hittade listan med kompatibla fläktar och såg många mindre märken utan egna rgb-program. Är det någon som har erfarenheter av någon av dessa fläktar och finns det några som kan mäta sig med Corsair LL-serien?

https://www.asus.com/campaign/aura/us/Partners-and-promotions...

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Medlem

@wilda: Jag har inte personligen såna fläktar men jag har en polare som kör Deepcool RF fläktar, dem verkar vara ganska nice utseende och prestanda mässigt enligt honom. Personligen kör jag corsair ll fläktar även om dem inte syncar med resten av builden.

Visa signatur

Build | CASE - Fractal Design Define r6 | CPU - 5800x3d | MOBO - ASUS Rog b550-a | GPU - 6800XT Reference | RAM - G.Skill Trident Z DDR4 3600Mhz cl14 32GB | PSU - Corsair RM850X 80+ GOLD | Open Loop WC

Permalänk
Medlem

EK Vardar RGB.. !! Punkt slut Hittas på inet.se

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

Annars kan du köpa H115i platinum där man får med 2 stycken ML140 PRO RGB PWM som dessutom går upp till 2000rpm till skillnad från de andra snurrar runt 1200-1600rpm.

Det går att synka Aura och Ique med ett till program som man kan googla fram. Helt ok.