Philips BDM3270QP2 32" VA panel

Permalänk
Medlem

Philips BDM3270QP2 32" VA panel

Hej!

Säljer min skärm en Philips BDM3270QP2. Inköpt 13 december 2016. Skärmen är i prima skick och fungerar som den ska.

Det är en 32" stor skärm med en hög upplösning på 2560x1440 pixlar. Panelen är av typen VA som bättre återger skillnaden mellan mörkt och ljust gentemot andra panel typer. Panelen stödjer även 10-bit färger för bättre återgivning av färger.

Skärmen stödjer även 48/50Hz utan "stutter/frame loss". Så den passar väldigt bra till film. Krävs dock att du manuellt lägger till dessa frekvenser.

Den stödjer alla vanliga former av anslutningar såsom VGA,DVI,DP,HDMI (MHL) och har en inbyggd USB3 hub. Skärmen har även ett par inbyggda högtalare. Stativet är höj och sänkbart. Går även vrida skärmen i sidled+ställa den på högkant (pivot).

Mer information:

https://www.philips.se/c-p/BDM3270QP2_00/brilliance-led-bakgr...

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3911199

Läs hela annonsen här

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Asus RTX 3070 8GB

Permalänk
Medlem

Hade du funnits närmare hade jag absolut varit intresserad, för du har inte vägarna förbi Göteborg va?

Har en likadan, å är galet nöjd, två är alltid trevligare än en

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com

Permalänk
Medlem

Var bor du? Kan du tänka dig att skicka? Bjuder 1000kr + upphämtning/frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationär: i7 2600k @ 4.7GHz | Har inget GFX :( | 24GB RAM @ 2133MHz CL10 | Corsair 650TW | Samsung Evo 840 256GB
Bärbar: HP Spectre x360 i5-5200U | 8GB RAM | Samsung Evo 850 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bellerefon:

Hade du funnits närmare hade jag absolut varit intresserad, för du har inte vägarna förbi Göteborg va?

Har en likadan, å är galet nöjd, två är alltid trevligare än en

Njae hmm kanske men inte så säkert. Vet att några där jag jobbar ska och jobba på en mässa på friends i slutet av månaden. Dock ingen aning om dom skulle kunna tänka släpa med sig en 15KG monitor.

Skrivet av lazat:

Var bor du? Kan du tänka dig att skicka? Bjuder 1000kr + upphämtning/frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Bor i Nyköping. Ska gå skicka via bring för 300-400kr. Problemet är att jag skulle behöva släpa 15KG ett par km. Troligen inget som går med hjälp av cykel bara.

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Asus RTX 3070 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av hulkenstrong:

Njae hmm kanske men inte så säkert. Vet att några där jag jobbar ska och jobba på en mässa på friends i slutet av månaden. Dock ingen aning om dom skulle kunna tänka släpa med sig en 15KG monitor.

Bor i Nyköping. Ska gå skicka via bring för 300-400kr. Problemet är att jag skulle behöva släpa 15KG ett par km. Troligen inget som går med hjälp av cykel bara.

Inte för att vara glädjedödare, men Friends är väl i Stockholm?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrisj:

Inte för att vara glädjedödare, men Friends är väl i Stockholm?

ah kanske så. Kan ha haft fel. Lär troligen inte fungera ändå så.

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Asus RTX 3070 8GB

Permalänk
Medlem

Finns kvitto kvar (om inte papperskvitto så kanske digitalt)? Några pixelfel, defekter eller annat?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tboss:

Finns kvitto kvar (om inte papperskvitto så kanske digitalt)? Några pixelfel, defekter eller annat?

kvitto finns (papper). Köpt från Dustin. Inga defekter eller döda pixlar som jag kan se. 2016-12-13 är skärmen köpt.

Drog igenom http://deadpixelbuddy.com och kunde inte se några döda pixlar.

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Asus RTX 3070 8GB

Permalänk
Medlem

@hulkenstrong: Okej vad bra. Om jag kan få den för 1500 så kan jag åka ner och hämta upp den idag/ikväll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tboss:

@hulkenstrong: Okej vad bra. Om jag kan få den för 1500 så kan jag åka ner och hämta upp den idag/ikväll.

Det känns lågt. Så jag avvaktar någon vecka innan jag funderar på ett pris under 1800.

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Asus RTX 3070 8GB

Permalänk
Medlem

Absolut, jag förstår. Låt oss invänta om det kommer någon motbjudare.

Permalänk
Medlem

1800 bjudet

Kan hämta imorgon eller onsdag om det passar.

MVH! Kenneth

Visa signatur

Lek

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lek:

Kan hämta imorgon eller onsdag om det passar.

MVH! Kenneth

Tisd/onsd efter 18 funkar för mig.

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Asus RTX 3070 8GB