4790K, Z97 Maximus Impact+Hero, 16gib DDR3, Silverstone Sugo SG13

Permalänk

4790K, Z97 Maximus Impact+Hero, 16gib DDR3, Silverstone Sugo SG13

Hej,

Jag tänkte sälja följande till högstbudande:

CPU
Intel i7 4790K (delidad med Thermal Grizzly Conductonaut) - Kan även slänga in ett EKWB direct die kit som kan kopplas på EK-EVO blocket och således kyla direkt mot die istället för IHS.

Mobo
ASUS Maximus VII Impact Z97. Detta är troligtvis det bästa ITX moderkortet med Z97 chipsetet avseende funktioner och överklockning. Detta är också typ det enda Z97 ITXt som har stöd för M.2 SSDer. Har även wifi och bluetooth. OBS: Har skett nått vid nermontering som gör att jag inte kan posta med den innersta RAM stickan ipluggad. Säkert ingen permanent defekt men jag vill att köpare är medveten om det. Mobot funkar alltså helt felfritt med en sticka ipluggad och har körts stabilt under lång tid. Tror säkert den händige kan få igång den med 2 stickor men jag har inte haft tid att pilla med det.

Mobo 2
ASUS Maximus VII Hero Z97. Samma som ovan fast ATX varianten med biffigare VRM. Köptes här på Sweclockers som defekt. Min tanke var att felsöka och se vad som kan vara fel men har inte haft tid. Säljes därför som defekt. Tror den tålmodige köparen kan göra ett kap här.

RAM
Corsair DDR3 16GB (2x8GB) CL9 1600MHz VENGEANCE PRO RED (har tagit bort den lilla metallbiten med färg på). Funkar felfritt.

Chassi
Silverstone Sugo SG13 (Svart med meshfront)
Inköpt i slutet av maj i år. Helt fantastiskt itx chassi som har plats för fullstort grafikkort och ATX PSU. Bra skick förutom färgskav på nått ställe. Box och samtliga tillbehör.

Har lådor och tillbehör kvar till processor och moderkort såklart.

Bud i tråden! Paketbud prioriteras.

Kan träffas i centrala Stockholm eller Kungsholmen. Skickas om köparen betalar frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@jokkanevad: Kan ge 100kr + frakt för defekt z97!

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk

Börjar med 1000kr för rubbet
Plus 200 för frakt

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk

1400 och hämtar allt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Kan ta allt för 1500kr och hämtar idag

Permalänk
Medlem

1750:- + hämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Vive la liberté!

2000 för allt, hämtar. Hur länge håller budgivningen på?

Permalänk
Medlem

2100:- + hämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Vive la liberté!

2500:- + hämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@apanx Noterat. Jag tänkte att den håller på till onsdag. Kan avslutas tidigare. Jag kommunicerat köp-nu pris om 3000 i ett PM så jag kanske borde göra det här också.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

3000kr budat för allt i PM. Därmed är budgivningen klar. Tack.

Skickades från m.sweclockers.com