Klumpig medlem vinner gamingskärmen C24G1 från AOC

Permalänk
Melding Plague

Klumpig medlem vinner gamingskärmen C24G1 från AOC

I AOC:s senaste tävling ombads SweClockers medlemmar att dela med sig av sina klumpigaste ögonblick, och nu har en olycksfågel valts ut att kamma hem en splitter ny gamingskärm.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Den datorn TANKADE ganska rejält får man säga XD

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem

Hatar när det händer!

Permalänk

Mycket bra skärm i budgetklassen, grattis!

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Är tankspriddhet samma sak som klumpighet? Grattis hur som helst!

Permalänk
Medlem

Det är tanken som räknas.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag hade mer RAM än du. Sen insåg jag att det var fullständigt onödigt, så jag sålde hälften.

Permalänk
Medlem

Duger INTE i krig!

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Discokungen

Tur att han visar omtanke nu i alla fall.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Lutade datorväskan mot bandet framför eller bakom då? Tenderar man inte gå upp på samma ställe? Känns som någon borde sett den

Given vinnare iaf!

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk
Avstängd

Fulltank tack!

Hade vart lite skoj om denna tävling vart i Ryssland då hade det kommit in as många bidrag.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk

Här har ni min lilla historia vad som hände mig för ett par år sedan. Rätt pinsamt.

Hade köpt ett nytt DYRT headset till min dator och allt var frid och fröjd. Jag gick och la mig samma kväll helt ovetande om att något hemskt skulle ske denna natt. Sömnen blev tyvärr inte så trevlig då jag plågades av mardrömmar.. men när jag vaknade på morgonen möttes jag av något värre.

Mitt splitternya headset låg nere på golvet av på mitten, och då menar jag verkligen helt av på mitten. Nu är det så att jag har som ovana att gå i sömnen.. så jag hade alltså varit uppe mitt i natten och slagits mot en alien/monster (mitt nya headset)... och tyvärr hade förlusten varit förödande för min angripare.

Visa signatur
Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av cfj:

Är tankspriddhet samma sak som klumpighet? Grattis hur som helst!

Nja men [spridd av tank] räknas ^^

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk

Grattis men tycker ej de va lika som klumpighet dock

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk

Låter inte som klumpighet! Men grattis endå

Visa signatur

Speldatorn: Bärbar Lenovo Legion 5 med i5 10300h, 16gb ram, GTX 1660Ti , 144hz skärm

Permalänk
Medlem

Tur att det inte var en Thinkpad.
Att kränga ett band är ju inte roligt !