Asus ROG Xonar, PS2, Android box m.m

Permalänk
Medlem

Asus ROG Xonar, PS2, Android box m.m

Tjenna. Säljer lite prylar som bara blivit liggande.
(hoppas bilderna kommer i den ordning jag skriver nu

1. PS2 - Nostalgi för vissa iallafall, vi andra vill nog ha äldre konsoller!
-Strömslad - missade denna på bilden av någon dum anledning..
-ljud/bild kabel + en kompositkabel så ni kan få ut betydligt bättre bild!
- en handkontroll + en GuitarHero gitarr som av någon anledning glömdes på bild. denna är av
den fulare färgen röd!
- 2st förlängningskablar för handkontroller.
- 6st spel, Se bild så slipper jag skriva alla
**Minneskort som helt enkelt tillåter dig att spela dina kopior på spelen utan skiva, medföljer
även en slot på baksidan av konsollen som tillåter dig att sätta in en hårddisk i den som du
kan lagra alla dina kopior**
Startbud.. 300:-

2. Xiaomi MI box 3s, (MDZ-19-AA) detta är alltså den kinesiska versionen av MI box om jag nu
förstått det rätt. det är installerat internationell OS på denna så man förstår lite vad man
sysslar med iallafall. Har använd Kodi på denna förut. Men jag har en Nvidia shield så denna
ligger bara nu! Adapter för EU plugg medföljer såklart så slipper ni springa till affären direkt i
frustration som en annan gjorde. Silly me...
Startbud: 200:-

3. Beats By Dre Studio 2.0, mycket sköna! men jag föredrar helt enkelt trådlöst när jag tränar.
Sparsamt spelade gällande volym, inget gummi som släppt från huvudbandet osv. ena kudden
som går runt öronen är bytta pga den kassa kvaliten i orginalkuddarna. En extra +
dubbelhäftande tejp ingår! **OBS** den kabel som har mikrofon flög iväg en löparrunda i ren
frustration för 2 år sedan när mikrofondelen gick i bitar. av okänd anledning. (ca 3 år på
nacken har lurarna vill jag minnas..)
startbud: 400:-

4. Sony SmartWatch 3 SWR50, trodde jag skulle använda denna mer än jag gjort! gillar den,
gillar funktionerna, men det slutar med att den ligger varje gång.. någon annan kanske gillar
OCH uppskattar denna. EN sak att tillägga om klockan (se bild) är att gummiluckan på
baksidan nu saknas, jag vet inte alls vad som hänt med denne tyvärr.. finns ingenstans
Startbud 350:- pga luckan som saknas? inga repor i glas osv.

5. Ljudkort Asus ROG Xonar Phoebus, denne har jag verkligen varit otroligt nöjd med, den
används helt enkelt inte heller längre.. har inte såna hörlurar som jag behöver driva genom
den längre, kör mina hörlurar direkt i en mikrofon istället.
https://www.dustinhome.se/product/5010638181/rog-xonar-phoebu...
*kartong saknas. ca 3 år på nacken.*
startbud 400:-

jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.
Tycker vi kan buda till Fredag eller tills jag känner att jag har ett bud som jag släpper varorna för. Uppskattar om ni håller er i tråden jag skapar och inte skickar PM för budgivning, detta för att andra tydligare skall kunna följa vart allt ligger osv.
tror inte det var något mer.... kör hårt!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 400 för ljudkortet

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Medlem

Budar 350 för Smartwatch

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]

Permalänk
Medlem
Skrivet av nino:

Lägger ett bud på 400 för ljudkortet

Skrivet av iFerz:

Budar 350 för Smartwatch

Noterat!

Permalänk

Läger ett bud på 200 för Xiaomi box

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Bjuder 300kr för ps2

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jules_a51:

Läger ett bud på 200 för Xiaomi box

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av luckychris888:

Bjuder 300kr för ps2

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat

Permalänk
Medlem

Budgivning avslutat jag kontaktar vinnarna i eftermiddag så byter vi uppgifter