SweClockers spelar Diablo 2 hela lördag den 24 november!

Trädvy Permalänk
Chefredaktör
Jacob Hugosson
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2007

SweClockers spelar Diablo 2 hela lördag den 24 november!

Blizzcon var ju najs, speciellt alla nyheter om Diablo! Peppen inför Diablo Immortal är ... nej. Så kom jag att tänka på; vem behöver ett nytt Diablo när gamla klassiker håller än idag? Dessutom var det några år sedan jag drog igenom kampanjen i Diablo 2: Lord of Destruction.

Efter att ha vänt upp-och-ned på kontoret och halva Geeks hittade jag tre nördar som är på att lira Diablo 2 en heldag. Jag själv får sällskap av min redaktörskollega @Kenneth, vår lajvande kodare @Klorixx och @Gustav Höglund från vår syskonsajt FZ. Tillsammans skapar denna brokiga skara varsin ny karaktär på Level 1 och bränner igenom hela kampanjen i hejdundrande fart – från Act I till Act V.

När? Lördag klockan 11:00! Relevant stream kommer länkas här i trådstarten och får jag feeling blir det även en nyhet om årets stora streaminghändelse på framsidan.

Nyhet: Jacob, Kenneth, Anton och Gustav på äventyr i Diablo II

Kontaktas enklast via PM, nyhetstips skickas helst genom SweClockers kontaktformulär. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner