Black Friday i butiken – köp nördiga T-shirts till nedsatt pris

Permalänk
Melding Plague

Black Friday i butiken – köp nördiga T-shirts till nedsatt pris

"Hardware Dreams", Gubben, en nördig rebus och gamla spels hem i hjärtat av hårddisken. Under begränsad tid begår SweClocker Black Friday och säljer T-shirts till nedsatt pris!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

En tisha och mugg till mig.

Permalänk
Medlem

Blev en t-shirt för min del, som jag varit sugen på länge.
Grymt av er!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Trevligt för de som är lite sugna på T-Shirtsen.
Är själv sugen på en Hardware Dreams Hoodie, men backar tyvärr då den inte är av 100% bomull.

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Zilanto:

Trevligt för de som är lite sugna på T-Shirtsen.
Är själv sugen på en Hardware Dreams Hoodie, men backar tyvärr då den inte är av 100% bomull.

Varför vill du ha 100% bomull i en hoodie?

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

D:\pr0n

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem

Hardware Dreams är ju sjukt snygg måste jag säga!!

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Varför vill du ha 100% bomull i en hoodie?

Det är mycket av miljöskäl jag bestämt mig för att inte skaffa mer kläder som innehåller polyester och andra plaster (en av många artiklar som berör ämnet).
Ungefär 20 av mina 30 hoodies jag har idag innehåller 20-65% polyester eller består till stora delar av annat plastmaterial.
Hade hoppats på att det var tvärtom när jag kollade igenom mina kläder, men kommer ha kvar och slita ut de jag har.

Vet att de finns en T-shirt modell med samma tryck som är i 100% bomull.
Designen skiljer dock lite. Gillade Hoodien's design med mönstret bak och en mer diskret Swec-logga på bröstet.

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Medlem

Hardware Dreams, Logo Tee och kaffemugg beställda. Har varit på tapeten ett tag, men inte fått tummen ur. Sänkningen i pris var en push, men hade inte hindrat mig ändå till slut.

Permalänk

vem designar dem här.. :s

Permalänk

Jag köper till normalpris senare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zilanto:

Det är mycket av miljöskäl jag bestämt mig för att inte skaffa mer kläder som innehåller polyester och andra plaster (en av många artiklar som berör ämnet).
Ungefär 20 av mina 30 hoodies jag har idag innehåller 20-65% polyester eller består till stora delar av annat plastmaterial.
Hade hoppats på att det var tvärtom när jag kollade igenom mina kläder, men kommer ha kvar och slita ut de jag har.

Vet att de finns en T-shirt modell med samma tryck som är i 100% bomull.
Designen skiljer dock lite. Gillade Hoodien's design med mönstret bak och en mer diskret Swec-logga på bröstet.

Förstår hur du tänker och det är bra att fler försöker göra lite extra i sin vardag. Men är inte bomull en massiv miljöbov också? Lite pest eller kolera på något vis? Inte speciellt insatt dock så är kanske ute och cyklar här men vill minnas något i den stilen. Tex pga det kräver enorma mängder vatten.

Så jag tänker som så att köper man främst mindre saker har det väl ändå större effekt än att fokusera på 100% bomull tex. Fokus på att när man väl köper något är det något man verkligen behöver/vill ha. Kvalitet framför kvantitet, på själva köpen helt enkelt.

Dvs en SweC hoodie vill du verkligen ha, så köp den då och skippa köpet av två-tre andra "onödiga" hoodies du egentligen är mindre sugen på vid någon rea trots att de tex är 100% bomull så gör du ju miljön en större tjänst i slutändan mest sannolikt trots att det är lite plast i SweC tröjan

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Har köpt en T-shirt med loggan tidigare men nu knep jag även en C:\Spel till nedsatt pris.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO