Permalänk
Medlem

Huawei Mate 20 (ej pro)

Tjena,

Någon som har testat Huawei mate 20 och jämfört den med pro-modellen? Är lite inne på denna eftersom man spar runt 4000. Är det någon nämnvärd skillnad mellan Amoled och IPS egentligen? Kamerorna i denna är väl identiska med pro-modellen?

Klarar mig utan face-unlock, fingerprint i skärmen och föredrar helt klart en mindre notch istället för en bredare.

Funderar på att beställa från https://www.amazon.de/Huawei-Mate-128GB-Dual-Black/dp/B07JB4W3L6/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1542656798&sr=8-2&keywords=huawei+mate+20

Permalänk
Medlem

**EDIT** läste fel! sorry <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av zoomy:

Är det någon nämnvärd skillnad mellan Amoled och IPS egentligen?

Det är naturligtvis olika vad man värdesätter. Jag har en S8 och en Mate 9. Kommer aldrig mer välja en mobil utan OLED-skärm.

Visa signatur

Gaming: MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | AMD Ryzen 9 5900X | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200 MHz | Corsair RM850x V2 | Sabrent 2TB Rocket Nvme PCIe 4.0 | FD Define S | LG 27GP850 | LG 48C1

Permalänk
Medlem

Tja! jag vet inte PRO eller inte spelar någon roll, jag har en pro. Jag vet att man ska ha kunnat dölja installerade appar. kan man inte göra det längre? Har dock listat ut vad private space är. Men jag vill bara dölja appar helt enkelt nån som vet?