Köpte one x men fick ingen kod till spelen???

Permalänk
Medlem

Köpte one x men fick ingen kod till spelen???

köpte one X https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4918063 Hur får man tillgång till spelen som ska följa med? ingen kod ingen info i lådan fick en kod med 1 mån gratis spelande. är det vi den som man kommer åt spelen eller hur funkar det? Jag trodde att man skulle få 2 st fysiska spel med konsolen.

Visa signatur

Ryzen 5800X ROG STRIX X570-f GAMING FlareX DDR43600 cl 14-14-14-34 EVGA FTW3 Ultra RTX 3090

Permalänk
Medlem

Borde vara digitala spel du fått med. Har för mig jag fått små kort med koder man ska skriva in.

Visa signatur

[Phanteks Eclipse P400A][ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI][AMD Ryzen 7600X][Corsair iCUE H100i RBG PRO XT][Kingston FURY Beast RGB DDR5 6000Mhz 32GB CL36][ASUS TUF GAMING 6800 XT][Corsair RM750x][NVME Samsung 970 Evo Plus 1TB][SSD Samsung 870 Evo 1TB][WD Black SN850X NVMe SSD 2TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av sesese:

köpte one X https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4918063 Hur får man tillgång till spelen som ska följa med? ingen kod ingen info i lådan fick en kod med 1 mån gratis spelande. är det vi den som man kommer åt spelen eller hur funkar det? Jag trodde att man skulle få 2 st fysiska spel med konsolen.

Beror på vilken butik du köpte ifrån . När jag köpte mitt från gamestop (gammalt erbjudande), så fick jag spelkoden på själva kvittot längst ner.

Köper du det från CDON så vet jag att spelkoderna ligger på ditt konto (CDON kontot), om du loggar in och klickar på digitalt eller något sådant.

Permalänk
Medlem

Du får ingen fysisk disc med i paketet. Beror på vart du köpt paketet.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Livsnjutare 😎

Elgiganten ger sina game on demand spel längst ner på kvittot

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Elgiganten köpte jag spelet konsolen på. är det gamepass koden som ger spelen? kan inte testa då jag packat ner allt.

Visa signatur

Ryzen 5800X ROG STRIX X570-f GAMING FlareX DDR43600 cl 14-14-14-34 EVGA FTW3 Ultra RTX 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av sesese:

Elgiganten köpte jag spelet konsolen på. är det gamepass koden som ger spelen? kan inte testa då jag packat ner allt.

Du får läsa vad Andreas skrivit, det står längst ner på ditt kvitto

Permalänk
Medlem

ok tack åkte till elgiganten och pratade med någon på kundmottagningen som sa att jag var tvungen att retunera allt.

Tack för all hjälp.

Visa signatur

Ryzen 5800X ROG STRIX X570-f GAMING FlareX DDR43600 cl 14-14-14-34 EVGA FTW3 Ultra RTX 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av sesese:

ok tack åkte till elgiganten och pratade med någon på kundmottagningen som sa att jag var tvungen att retunera allt.

Tack för all hjälp.

Du behöver ju inte returnera något om du bara kollar på ditt kvitto, skall ju finnas koder där ?

Permalänk
Medlem

På kvittot är det kod för 3 mån gamepass kod. Ingen kod för spelen forza 4 och 7? Har inte aktiverat koden då jag vill ha kod för spelen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X ROG STRIX X570-f GAMING FlareX DDR43600 cl 14-14-14-34 EVGA FTW3 Ultra RTX 3090

Permalänk
Medlem

Jag köpte ett One X med Forza 4 och 7 bundle från Netonnet och då låg koderna till spelet i en liten folder i kartongen?

Har du kollat ordentligt i lådan?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

Jag köpte ett One X med Forza 4 och 7 bundle från Netonnet och då låg koderna till spelet i en liten folder i kartongen?

Har du kollat ordentligt i lådan?
Skickades från m.sweclockers.com

Har nu hittat koden var intryckt i en ficka där endast info om guld kod och info om installation fanns. 😃👍 men tack alla koden på kvittot skulle jag alldrig hittat om ni inte informerat mig här i tråden.

Visa signatur

Ryzen 5800X ROG STRIX X570-f GAMING FlareX DDR43600 cl 14-14-14-34 EVGA FTW3 Ultra RTX 3090

Permalänk
Medlem

Jag köpte från Webbhallen och då var koderna också på en folder. Har inte använd koden för guld än, har ju löpande guld som betalas en gång om året. Om jag skulle aktivera 14 dagars koden, skulle jag då få 14 dagar extra innan dom drar pengar från kortet nästa gång? (känns kanske inte värd det, två veckor mer eller mindre)

Visa signatur

Intel i7 7700K, Sapphire RX 5600 XT Pulse 6 GB, 16 gb, EVGA G2 750w | Nikon D500 | Nikon D750 | Nikon Z6 | Nikon D7200

Permalänk
Medlem

Jag köpte mitt Xbox endast för uhd läsaren då jag köpte en ny 75” tv men måste säga att jag blir imponerad av grafiken. Min PC som tar nästan 7-800w är inte mycket bättre när man titta visuellt på spel. (3st furyX)
att spela forsa på samsungs qled 75” med hemma biosystemet på 7ggr 180w med hög volym är bara pojkdrömmen som blev sann 😎👍
Sedan är 40”000kr mycket pengar för tv och Xbox men det levererar absolut det där lilla extra.

Att sedan titta på uhd film där skärpan är brutal och gardinerna skaka när bomberna faller är en nivå som är omöjlighet att uppnå på bio.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X ROG STRIX X570-f GAMING FlareX DDR43600 cl 14-14-14-34 EVGA FTW3 Ultra RTX 3090