Tele2 Unlimited swec-grupp

Permalänk
Inaktiv

Tele2 Unlimited swec-grupp

Någon mer än jag som har tele2 unlimited men inte är med i någon grupp? Tänker att vi kan starta en swec-grupp. Är ute efter rabatten man får, men har inga polare med unlimited abonnemanget.. Tänker att det säkert finns några här som har unlimited?

Permalänk
Medlem

Visste inte denna rabatt fanns sedan du nämnde det. Har nu läst på lite och tycker det låter bra.

Betalar dock 299 kr i månaden för unlimited hos tele2 efter att ha ringt dom för att säga upp avtalet, blev då erbjuden att stanna med denna kostnad.

Permalänk
Inaktiv

@tedda Är du student? Jag är student och det fanns ett erbjudande via mecenat att man kunde få abonnemanget för 299kr/mån. Är man dessutom med i en grupp får man 150 kr rabatt till, så då blir det 149kr/mån

Permalänk
Medlem

150kr för Unlimited låter riktigt lockande. Använder dock inte särskilt mycket surf utan får 6GB/mån för 50kr.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon265474:

@tedda Är du student? Jag är student och det fanns ett erbjudande via mecenat att man kunde få abonnemanget för 299kr/mån. Är man dessutom med i en grupp får man 150 kr rabatt till, så då blir det 149kr/mån

Har du Together-rabatten till 299kr så får du tyvärr inte den andra på 150kr. Fick kontakta kundtjänst om det och då tog de bort den på 100kr så jag fick den på 150kr istället, alltså 249:-/mån..

Permalänk
Medlem

Hej igen! jag är inte student eller liknande, ville säga upp abonnemanget för en tid sedan för jag satt och betalade 499 kr för unlimited men fick då dealen att betala 299 kr för unlimited till 2020-06-30. Men det verkar vara folk som fått det ännu billigare så blir lite avis

Permalänk
Medlem
Skrivet av tedda:

Hej igen! jag är inte student eller liknande, ville säga upp abonnemanget för en tid sedan för jag satt och betalade 499 kr för unlimited men fick då dealen att betala 299 kr för unlimited till 2020-06-30. Men det verkar vara folk som fått det ännu billigare så blir lite avis

Kan du kombinera med att vara med i en Together-grupp så har du ju det för 150kr/mån också men gissar på att du har någon specialrabatt som inte går att kombinera med den?

Permalänk
Inaktiv

@tedda Jaha, det sög ju. Får kontakta dem omgående och be dem att fixa det då

Permalänk
Inaktiv

Uppdatering! Kontaktade tele2's kundtjänst och dem ändrade fakturan åt mig så att jag fick både studentrabatten och grupprabatten. Så nu betalar jag vara 250kr/månaden

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hej,
Har vi någon unlimited-grupp här med 3+ användare?

Permalänk

Hej har skapat en Sweclockers grupp, om någon vill ha en inbjudan skicka ert nr

Visa signatur

Dag blir natt o natt blir dag, vilket j...a underbart liv man lever när man sitter framför datorn.

Permalänk
Medlem

Har hört rykten om detta speciella fenomen, en av mina kompisar, för många år sedan, lyckades fixa något "unlimited" tele2 abonemang för pangpris och nu ringer Tele2 om och om igen för att försöka lura han till något som inte är unlimited xD

Jag antar att dom snabbt tog bort detta abonemang? finns det någonstans där man kan läsa mer om deras tabbe? xD

Permalänk

@Chromatic: Nej unlimited finns kolla deras sida haft abonnemanget i 3 år snart

Visa signatur

Dag blir natt o natt blir dag, vilket j...a underbart liv man lever när man sitter framför datorn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nalle6killer:

@envelope91: Nej unlimited finns kolla deras sida haft abonnemanget i 3 år snart

Ah, då måste det vara något annat abonemang dom snackade om, vet bara att det var med oändligt med surf och det var någon kampanj, och att det sedan snabbt togs bort eller något.

Permalänk
Skrivet av nalle6killer:

Hej har skapat en Sweclockers grupp, om någon vill ha en inbjudan skicka ert nr

https://imgur.com/5C45TdE

0705467148!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Lundqvist93: skickat

Visa signatur

Dag blir natt o natt blir dag, vilket j...a underbart liv man lever när man sitter framför datorn.

Permalänk

9 inbjudningar kvar

Visa signatur

Dag blir natt o natt blir dag, vilket j...a underbart liv man lever när man sitter framför datorn.

Permalänk

Är det ingen som är intresserad? Vi är 2 i gruppen nu men behöver fler. Skicka nr i pm

Visa signatur

Dag blir natt o natt blir dag, vilket j...a underbart liv man lever när man sitter framför datorn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cenorida:

150kr för Unlimited låter riktigt lockande. Använder dock inte särskilt mycket surf utan får 6GB/mån för 50kr.

Vart får du 6gb för 50kr någonstans?

Permalänk
Medlem

Kan rekommendera Tele2 unlimited starkt, speciellt om man kan fixa studentrabatt på något vis (man behöver ej vara student *wink*).

399kr med studentrabatten, sen 150kr rabatt = 249kr för unlimited surf och snack.

/M

Permalänk
Medlem
Skrivet av jehuty:

Vart får du 6gb för 50kr någonstans?

Vimla Student med 5 st tipsrabatter

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cenorida:

Vimla Student med 5 st tipsrabatter

Jaha okay, kör för mig då.
Har 5gb för 99kr och har inte hittat något som är billigare för lika mycket eller mer gig.

Permalänk

Hej jag har lagtner gruppen, förmycket strul med tele2 och deras system

Visa signatur

Dag blir natt o natt blir dag, vilket j...a underbart liv man lever när man sitter framför datorn.

Permalänk

Någon som har grupp? Betalar 499kr just nu. Galet mycket.

Går det lösa studentrabatt på något sätt utan att vara student?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Unlimited grupp sökes!

Hej!
Går gärna med någon grupp, har unlimited för 399!
Drar gärna ner kostnaden lite.

Med vänlig hälsning, Nicklas

Visa signatur

Macbook Air 2021 (Standard)-Airpods and Xiomi Airdots-Iphone SE 2020-Skärm på gång!

Permalänk

Sök på Swedroid forumet

Visa signatur

Dag blir natt o natt blir dag, vilket j...a underbart liv man lever när man sitter framför datorn.

Permalänk
Medlem

@nalle6killer: Någon annan här kanske skulle vara intresserad att fortsätta på ditt koncept? Istället för att hänvisa till Swedroid.

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomika:

@nalle6killer: Någon annan här kanske skulle vara intresserad att fortsätta på ditt koncept? Istället för att hänvisa till Swedroid.

Jag har börjat samla in folk till ny grupp. Skicka nummer i PM eller maila till webmaster@helikopterpiloten.se

Skickades från m.sweclockers.com

Lade till epost.
Permalänk

Jag vill gärna vara med i en unlimited grupp! Är det nån som har eller startar en så maila mig tktolsson@gmail.com

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag betalar 399kr med studentrabatt. Går också gärna med i en grupp

Skickades från m.sweclockers.com