Äntligen öppnar SweClockers-butiken med nördiga T-shirts, hoodies och muggar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Aug 2005

Hämtade ut paketet med lite goodies idag

Trädvy Permalänk
SweClockers
Edin Mehinovic
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2001
Skrivet av Mental:

Enligt mina föräldrar så var datorn en stor anledning till att jag och min bror inte var ute och ställde till med för mycket sattyg
Vi var så unga då!
Jag minns paniken hos många när vi migrerade från blå till grå, då användarnamnen inte hängde med och alla måste skynda sig att regga om sitt namn på nya forumet.

Arkiv december 2002, jag hade hunnit avancera till Övermoderator minsann!

https://i.imgur.com/uNK8Tgq.jpg

Galet Mental! Det där känns verkligen som igår. Tack för länk

Skickades från m.sweclockers.com

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
hemma
Registrerad
Dec 2006

Såg en kille i LinusTechTips ha en T-shirt som såg väldigt lik sweclockers, är de en sån han har på sig?

6:40 in i videon

SpeldatorN: Intel Core i5 8500 | Vega 56 | 16GB Ram | Fractal Design Nano S | Fractal Design Edison 650W | 1TB SSD | Windows 10 64Bit |

Skärm: AOC C24G1

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2006

Kanske dags för en återkoppling angående vad jag tyckte om mitt köp.
Blev en hoodie.

Kan börja med att säga att den var i bättre kvalité än jag hade trott (är halv van med dessa överprisade bandhoddie som brukar var lite meh i kvalité).
Kvalitén känns bra, kraftigt tyg och lagom tjock. Väldigt bra passform, enda är väl att den är lite kort i rocken men det varnades det ju för innan så, men att gå upp i storlek skulle inte ha varit värt för mig då övriga passform skulle ha blivit sämre.
Trycken på tröjan känns också bra och inget slitage än efter ett antal tvättar.

Så denna kommer nog hålla länge och väl. Ser fram emot nya tryck på denna hoodie modell.

För att summera, bra jobbat Swec! Fortsätt så.

Trädvy Permalänk
SweClockers
Andreas Dimestam
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002
Skrivet av ztomten:

Kanske dags för en återkoppling angående vad jag tyckte om mitt köp.
Blev en hoodie.

Kan börja med att säga att den var i bättre kvalité än jag hade trott (är halv van med dessa överprisade bandhoddie som brukar var lite meh i kvalité).
Kvalitén känns bra, kraftigt tyg och lagom tjock. Väldigt bra passform, enda är väl att den är lite kort i rocken men det varnades det ju för innan så, men att gå upp i storlek skulle inte ha varit värt för mig då övriga passform skulle ha blivit sämre.
Trycken på tröjan känns också bra och inget slitage än efter ett antal tvättar.

Så denna kommer nog hålla länge och väl. Ser fram emot nya tryck på denna hoodie modell.

För att summera, bra jobbat Swec! Fortsätt så.

Kul att du är nöjd! Jag tycker kvalitet är superviktigt och det känns jättebra att få bekräftelse på att vi är på rätt spår. Stay tuned för fler roliga prylar i shoppen!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2011

Får också ge en liten återkoppling! Köpte en Hoodie och en Kaffekopp, tycker kvaliten på varorna var riktigt bra! dock så tyckte jag luvan var lite liten, men absolut inget att klaga på

IT gubbarna på jobbet gillade muggen, och Personalen på Inet gav tummen upp för hoodien

Friskt kopplat, Hälften brunnet

ASUS STRIX 980 GTX | Asus P8Z68 Deluxe-Gen 3 | Intel Core i7 3770K | 32 GB Crucial Ballistix DDR3 1600MHz CL9 (4 x 8GB) | Noctua NH-D15 | samsung 850 Pro SSD 120gb | Fractal Define R5 | Seasonic Force 80+ Gold 750W | Logitech G910 Orion Spark | Steelseries Rival 710 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Feb 2018

Riktigt nöjd med hoodien. Enda nackdelen var att jag vid två tillfällen blev misstagen för någon som jobbar på Dreamhack under helgens besök. Ett lagom lyxproblem

Vad har jag i min dator? Kopparrör.