Trippelskärmsuppsättning | 1x ASUS PG278Q, 2x Samsung S24F352H

Permalänk

Trippelskärmsuppsättning | 1x ASUS PG278Q, 2x Samsung S24F352H

Efter byte av bostad kan jag längre inte ha kvar min skärmuppsättning och måste dessvärre sälja den.

Specs enl nedan:
1x ASUS ROG Swift PG278Q (27", 1440p, G-SYNC, 144hz)
Inköpt 2015-02-27. Kvitto, kartong och fot finns. Aldrig lämnat hushållet. Inga döda pixlar eller märkvärdig bleeding.

2x Samsung S24F352H
Del av större auktion av (konkande bolag), nyskick. Inplastade fötter finns om man vill ta av dessa från stativet någon gång.

1x iiglo MS410
Övertogs av en vän (med platsbrist). Kapat mittenrör då jag aldrig tänkt att köra fyra skärmar samt snetak. Funkar utmärkt att köra 3x 24" eller 3x 27" om man vill.

1x DP-kabel 3m
1x HDMI-kabel 3m
1x HDMI-DVI-kabel 3m

Den är helt färdig att kopplas in och börja användas då kablarna är fördragna (av mig) genom mittstolpen. Det enda man behöver göra efter hemfärd är att justera skärmarna en aning, vilket jag visar hur man gör.

Pris: 5000kr

Den står för närvarande inte inkopplad, så lägger till lite extra bilder att titta på när den väl stod på plats.

Betalning: Swish eller banköverföring

Läs hela annonsen här

Visa signatur

21:9

Permalänk
Medlem

Säljer du skärmarna separat? Intresserad av 1 samsung

Permalänk
Skrivet av DozeN:

Säljer du skärmarna separat? Intresserad av 1 samsung

Hej,

Nej, ingenting säljs separat. Kan komma att ändras framöver.

Visa signatur

21:9

Permalänk
Medlem

skärmar

tjena! vart i västra götaland bor du?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Specs: i7 3770k 4,5GHz, Evga GeForce Gtx 980, Samsung ssd 250gb, Custom Loop där Gpu och cpu ingår
, Z87 pro 4, 16Gig RAM Adata, H440w, 2st 144hz Benq xl.

Permalänk
Skrivet av Lucian:

tjena! vart i västra götaland bor du?

Skickades från m.sweclockers.com

Hej!

Jag går inte ut med mer specifika platsuppgifter än de som nämns i annonsen. Önskar du komma och kolla på uppsättningen kan vi först talas över telefon eller Discord (PM).

Visa signatur

21:9

Permalänk

Även jag är intresserad av 1 samsung skärm om du ändrar dig om att sälja separat.

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk
Skrivet av CaptainGixer:

Även jag är intresserad av 1 samsung skärm om du ändrar dig om att sälja separat.

Noterat.

Visa signatur

21:9

Permalänk
Medlem

Skulle vara intresserad av att köpa ASUS ROG Swift skärmen och kan betala via swish

Permalänk
Skrivet av jensen.:

Skulle vara intresserad av att köpa ASUS ROG Swift skärmen och kan betala via swish

Noterat. Visar den sig vara svårsåld kan jag tänka mig sälja var skärm för sig.

Är det någon annan som är intresserad av att köpa enbart en skärm så är det även OK att lämna bud.

Visa signatur

21:9

Permalänk
Medlem

3000 + upphämtning för Swift

Visa signatur

[5600x @4.6ghz + Arctic freezer 34] [B550 Gaming x v2] [Ripjaws 2x8gb @3200mhz cl14] [3060 Ti] [Cooler master V850]

https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers#sp...

Permalänk

Då intresset är svalt för skärmuppsättningen kommer jag avsluta denna och meddela intresserade i PM. Om inte skärmarna säljs där kommer det dyka upp nya annonser. Tack alla som visat intresse.

Visa signatur

21:9