Permalänk
Medlem

Call of Duty: Black Ops 4 (PC)

Cd nyckel för Call of Duty: Black Ops 4

Beskrivning och instruktion:
Länk

Vi börjar på 250 SEK. Budgivningen pågår t o m 25/11.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ok, börjar på 250 SEK för spelet

Visa signatur

Kan din dator göra det här?

Permalänk

300kr bjudet .

Visa signatur

life is a game forever

Permalänk
Livsnjutare 😎

Vill inte kladda ner tråden, men tänk på att man måste skicka in bilder på produkterna man köpt, kopir på kvitton, bild på kartongen med serienr etc, fylla i en hel del formulär etc innan man får spelnyckeln.

Så det är bäst om du som säljer @Jonas13 gör detta åt denna som skall köpa spelet.
Jag köpte en liknande nyckel för ett tag sedan och det var mycket skickande utav bilder etc innan jag fick nyckeln.... men när det väl vart klart - så fungerade allt bra!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

@andreas_dock:

Tack för infon! Det ska man nog kunna lösa på ett smidigt sätt.

Permalänk
Medlem

Kan bjuda 320kr

Permalänk

350 bjudet gief

Visa signatur

life is a game forever

Permalänk
Medlem

Då avslutar vi budgivningen och jag kontaktar trex maffia!

Permalänk
Medlem

Trex maffia ångrade sig så spelet kan fortfarande köpas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas13:

Trex maffia ångrade sig så spelet kan fortfarande köpas.

Finns det kvar så kan jag ta det för 350.

Permalänk
Medlem

Man måste skicka bilder på det fysiska moderkortet och Inets leverans är försenad. Så jag får avvakta.

Permalänk
Medlem

Samma sits som du. Fick också en försenad leverans. Skönt att det är till 10 januari man har på att hämta ut den. Trodde det var 31 december först och någon skrev det kunde ta lite tid att få ut koden.

Permalänk
Medlem

@andreas_dock: Hur länge tog det innan du fick nyckeln? Läst på en del ställen att de kan ta 20 dagar då de skickar fysiskt. Men verkar inte vara så för andra.

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Zordian:

@andreas_dock: Hur länge tog det innan du fick nyckeln? Läst på en del ställen att de kan ta 20 dagar då de skickar fysiskt. Men verkar inte vara så för andra.

Nah fick den en stund (minuter) efter jag gått igenom alla steg på Asus -promo sida.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

@andreas_dock: Ok så du skickade in bild på kvitto och serienummer osv och det tog några minuter bara. Skönt att veta

Permalänk
Medlem

Nu har jag fått moderkortet och har tagit bilder på kortet samt kartongen. Är det något mer som krävs?

Om @zuru1: eller någon annan fortfarande intresserad går det bra att köpa koden!

Permalänk
Medlem

@Jonas13:
Jag är intresserade, men är inte hemma just nu.
Kan ta det senare ikväll om koden är kvar.

Visa signatur

Kan din dator göra det här?

Permalänk
Medlem

Koden är kvar. Bara att höra av dig 😀

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas13:

Koden är kvar. Bara att höra av dig 😀

Skickades från m.sweclockers.com

Sorry men jag kom på att jag hade köpt en Asus skärm på BF och redan hade en kod. Sorry för detta och lycka till

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D@Stock, ASUS ROG ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, ASUS RTX 4080 Super, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000, Hyte Y60, Samsung NVME 980Pro 1TB, 2X WD Black SN850 1TB NVME, Intel 545s 512GB.
Skärm: Corsair Xeneon Flex 45", Samsung G7 32"
Server:UnRaid OS, Fractal Design Node 804, Asus Sabertooth Gryphon Z97, Intel XEON 1220v3, 32GB DDR3 RAM, 14TB Storage.

Permalänk
Medlem

Bjuder 325 kr för koden

Permalänk
Medlem

Finns koden kvar ? bjuder 330:-

Visa signatur

8700k @5.2ghz