iPad Mini 4 64 GB, Corsair SF600, Asus Z170I Pro Gaming

Permalänk
Medlem

iPad Mini 4 64 GB, Corsair SF600, Asus Z170I Pro Gaming

Hej,

Har lite random saker att sälja:

- En rymdgrå iPad Mini 4 med 64 GB mini (WiFi versionen) som köptes i början av 2016. I fint skick och inga problem med funktionaliteten. Kommer med det blåa smart coveret och lådan om jag hittar den. Prisidé ca 1500 kr/bud.

- Ett Corsair SF600 nätagg (SFX), 600W och kommer med en SFX till ATX adapter. Osäker på om lådan finns kvar men kablarna har jag. Inköpt november 2017 och kvitto finns. Prisidé ca 500 kr/bud.

- Ett Asus Z170I Gaming Pro mITX moderkort. Fungerar bra men finns en spricka i plasten kring USB3 headern, inget som påverkar funktionaliteten dock. Inköpt oktober 2016 och kvitto finns. Ingen aning om vad det är värt så buda.

Vill inte skicka sakerna utan de finns i Stockholm. Bud i tråden tack. Betalning via Swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tar SF600 för 500kr kan hämta idag.

Permalänk
Medlem

Jag kan ge 1500kr för iPad och hämta

Permalänk
Medlem

550 sfx hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bitfenix:

Jag kan ge 1500kr för iPad och hämta

Såg att jag slant på knapparna när jag skrev annonsen, iPaden är inte köpt i början av 2018 utan 2016 så den är betydligt äldre än vad som framgick. Förstår om du då inte är intresserad.

Permalänk
Medlem

@Aktsu: Jag är fortfarande lika intresserad

Permalänk

600kr för SF600.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1600:- för ipaden.

Permalänk
Medlem

Bjuder 200kr för moderkortet och hämtar det också

Permalänk
Medlem

iPaden och moderkortet är paxat nu, minefrost kan få nätagget för sitt bud (tar kontakt om ett tag) så vi avslutar nog där.

Permalänk
Medlem

1700 för iPaden

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

900 + frakt för Moderkort och Sfx förutsatt att vinnande bud skulle dra sig ur samt om du fraktar.

Såg fel på föregående bud, ökade en hundralapp!