Black Friday-erbjudanden på bärbara datorer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blewris:

@Azzz1: Nej MX150 kommer inte paverka batteriet speciellt mycket, antar att den inte används när den inte behövs. Vad du gör är det som paverkar mest. Det ger bara bättre prestanda när du spelar eller typ kollar film i hög kvalité men är det ingen prio pa det kan du skippa dedikerat grafikkort och spara pengar eller köpa en dator med mer lagring lr bättre CPU.

Och ja de verkar vara samma. Sett manga som verkar vara exakt samma sak men har olika artikelnummer

Vad är det för specs pa HPn? Har bra erfarenheter med dem och funkar skitbra om du bara ska ha den för studier och allmänt bruk

@Danux91: Om du vill ha 1070 sa ja definitivt. Kan inte se nagra andra deals som matchar.

Denna
https://store.hp.com/SwedenStore/Merch/Product.aspx?id=4MF63E...

Finns denna också för 9k men är det värt 1300 extra istället för Asusen

https://store.hp.com/SwedenStore/Merch/Product.aspx?id=4HE20E...

Permalänk
Medlem

@finally: ENVY är bättre byggda än Pavilion, aluminum istället för plast tex men i den här prisklassen och vad du ska ha den till tror jag inte det gör nagon större skillnad.

Kolla recensioner pa ASUSen och bada HP du länka och avgör fran det. Komponent-mässigt är det saksamma förutom att ENVYn inte har dedikerad GPU. Tror inte du blir missnöjd med nan av dem.

ENVYn kostar förövrigt 8491.5 med BLACK15 koden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blewris:

@Azzz1: Nej MX150 kommer inte paverka batteriet speciellt mycket, antar att den inte används när den inte behövs. Vad du gör är det som paverkar mest. Det ger bara bättre prestanda när du spelar eller typ kollar film i hög kvalité men är det ingen prio pa det kan du skippa dedikerat grafikkort och spara pengar eller köpa en dator med mer lagring lr bättre CPU.

Och ja de verkar vara samma. Sett manga som verkar vara exakt samma sak men har olika artikelnummer

Vad är det för specs pa HPn? Har bra erfarenheter med dem och funkar skitbra om du bara ska ha den för studier och allmänt bruk

@Danux91: Om du vill ha 1070 sa ja definitivt. Kan inte se nagra andra deals som matchar.

Jag inbillar mig att de är mer prisvärt att köpa en dator med 1070 istället för 1060.
Prisskillnaden är ju inte så jätte stor ändå men frågan om det är värt den extra 1000 lappen?

Permalänk
Skrivet av wranzzon:

Du får gärna göra en uppföljning när du fått hem datorn, skulle bara vara lite kul att veta om du slapp undan eller inte

Jag klarade mig. Sitter nu på min Mi Gaming Laptop och njuter till fullo

Permalänk
Medlem

Satan vad Nice, bara att gratulera!