Just Cause 4 kraschar hela tiden.

Permalänk
Medlem

Just Cause 4 kraschar hela tiden.

Jag köpte spelet till min son men han kan inte spela för det kraschar hela tiden någon som vet vad vi ska göra.
Vi har laddat ner senaste drivisarna till grafikkortet men det har inte hjälpt.

Visa signatur

Fractal Design define R5 Black | Intel Core i5 8600K 3.6 GHz 9MB | ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING| M.2 Samsung 970 EVO 250GB | Corsair RM750X | Corsair 8gb DDR4 2666Mhz | EVGA GTX980 | Win10 home

Permalänk
Medlem

Alla andra spel fungerar bra?

Vad är det för hårdvara i datorn?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk
Medlem

Här är två "lösningar" efter lite Googling:

"I disabled anti aliasing and some other settings- it allowed me to play 15-20 mins at a time."

-------------------------------------------------------------------------------

Direct3D Error Code :34
Players are reporting they are encountering Direct3D Error Code: 34 DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG error while playing Just Cause 4. Here are a couple of things you can do to fix this problem.

First, open Nvidia Control Panel and select “Manage 3D Settings” and then select “Program Settings”. Select Just Cause 4 from the drop-down list and set “Power Management” to “Adaptive”. This will potentially resolve the Direct3D Error Code: 34 DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG error for you.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk
Medlem

Sonen har googlat och tydligen är det många som har samma fel och dom jobbar på en patch för att det ska fungera så det är väl bara att vänta och se.
Tack!

Visa signatur

Fractal Design define R5 Black | Intel Core i5 8600K 3.6 GHz 9MB | ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING| M.2 Samsung 970 EVO 250GB | Corsair RM750X | Corsair 8gb DDR4 2666Mhz | EVGA GTX980 | Win10 home