Netonnet 2 månader reklamation

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002
Skrivet av RozZy:

Nu har jag totalt väntat 30 bankdagar för att få pengarna tillbaka från Netonnet. Har ringt dom var 10e bankdag och då har det "strulat med systemet" och de får "Köra in bank-nummret och försöka igen".

Nu har de försökt i 30 bankdagar, de har kasserat datorn och sagt att de ska häva köpet, men har varken sett ett spår av pengarna tillbaka ELLER den trasiga datorn.

Vad ska jag ta mig till?

Ring dom varje dag så kanske det går fortare!

9900K 5GHz OC 1,31v | Asus Z390-I | Asus RTX 2070 ROG Strix 8GB | Corsair Vengeance LED 3200MHz CL16 2x16GB | Samsung 970 Evo 1TB | Samsung SM961 1TB | Seasonic Focus Plus Gold 850W | Asus ROG Swift PG348Q | 2 x Dell U2715H | Dell U2414H | Corsair K65 MX Speed RGB | SteelSeries Rival 500 | Bose Companion 5 | Corsair H100i RGB Platinum | Noctua NF-A12x25 x 4 PnP | MetallicGear Neo G Mini | WIN 10 Pro 64-bit | 3Dmark Fire:

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Framför datorn
Registrerad
Feb 2009
Skrivet av RozZy:

Jag ringde er och påpekade noggrant till er att datorn används i förstahand till jobb som redigeringsdator och andrahand privat.

Vad ska ARN hjälpa med när det är en arbetsdator primärt?

Skickades från m.sweclockers.com

– När slutar de i dag? (de = subjekt, dvs. den/de som gör något)
– Chefen beslutade att ge dem en rejäl löneförhöjning. (dem = objekt. dvs. den/det/de som är föremål för handlingen)
– Dom har arbetat länge med att färdigställa rapporten. (Här fungerar det med vi och därför är de korrekt form.)
– Chefen bestämde sig för att ge dom en sista chans att färdigställa rapporten. (Här fungerar det med oss och därför är dem korrekt form.)