Intressekoll: Samsung Gear S3 Frontier

Permalänk

Intressekoll: Samsung Gear S3 Frontier

Jag undersöker om det finns intresse för min Frontier. Jag får inte ha den på mig i arbetet och därför blir den oftast liggande hemma. Klockan är använd men i mycket bra skick. Inga synliga repor eller skador. Det finns en liten prick på boetten men den är så liten att jag inte ens kan fånga den på foto. Klockan är en fröjd att använda med Samsung Pay, Google Pay, Spotify offline/online och bra batteritid.

Alla originaltillbehör medföljer. Utöver detta finns två extra armband; ett rött original och ett svart i nylon som jag aldrig använt.

Ser gärna att klockan hämtas alternativt att den skickas utan den cylinderformade lådan som den säljs i, då den är så jäkla meckig att posta. Men det går säkert att lösa om originalförpackningen är av värde.

Välkommen med bud om du är intresserad!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Nypris på prisjakt är just nu 2000 kr så kan tänka mig köpa för runt 1100-1200 kr

Permalänk

@Barris1996: Hej! Tack för budet. Får erkänna att jag inte hade koll på att den fanns för det priset i en butik. Kollade bara de stora hemelektronikkedjorna och där kostar den nämligen 2999. Har du i så fall möjlighet att hämta?

Permalänk
Medlem

Eventuellt intresserad. Har du vägarna förbi Malmö?

Permalänk

@woxiz: Tack! Är där ibland, det kan nog gå att lösa

Permalänk
Medlem

Bjuder 1300kr då.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@woxiz: Bockar och bugar!

Permalänk

@Barris1996: Kastar du in handduken?

Permalänk

Ja tyvärr

Permalänk

@woxiz: Ursäkta min frånvaro, jag har jobbat 200% de senaste dagarna. Är du fortfarande med på tåget? Bor du i Lund eller i Malmö?

Permalänk
Medlem

@KeepRaffing:

Visst. Jag bor i centrala Malmö. Hade du vägarna förbi?

Permalänk

@woxiz: Jajamen jag är där lite då och då. Tyvärr ska jag inte dit innan jul. Har du kanske vägarna förbi Helsingborgsområdet?

Permalänk

Klockan finns fortfarande kvar