Permalänk
Medlem

@Puppan: jag har xz3 3 månad, funkar kanon, bra pris på teke2 6000,

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Vem och hur många använder och har nytta av fjärrstyrning på mobilen?
Min fd's iphone 5s fungerar skitbra, taskig syn?
Har ca 1000 låtar offline på ca 4GB och 40GB spotify, använder runt 20 om jag ens försöker (Inkl. allt jag gör med mobil)
Dual sim ett krav för majoriteten? Really?
USB-C finns på deras nyare plattor, lär sprida sig till fler.
IOS är något mer optimerat än vad Android är och kommer vara.

Fjärrstyrning njaa håller med. Dock vill man ju ha 1080p skärm nu i 2019.
32GB känns för lite idag. Fyllde min S6a som hade det. Känner att man iaf vill ha 64GB minne idag. Gärna med SD-kort om det går men inget krav.
Dual-SIM ingen dealbreaker för mig men kan förstå att det är användbart för en hel del. Tänker speciellt på dem som vill ha privatnummer o jobbnummer i samma lur. Dock kommer ju eSIM 2019 så dår det löst ändå.
De måste göra sig av med lightning det är skandal. USB-C är ju nya standarden. Får hoppas det till nästa års release samt att de fixar sin äckelkassa laddare.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Medlem

Pocophone F1, 6,18tum, 64GB, 6GB RAM, 4000mAh batteri, Snapdragon 845, 3500kr

Permalänk
Medlem

Aaa sjukt bra deal.
Näst bästa deal efter P20 Pro för 3600 kr på Telenor.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av KingCobra:

Köpte en nokia 7 plus till min mamma och den är väldigt bra. Saknar dock en massa saker som jag kräver på min mobil nu för tiden. Bland annat samsung pay, vattentät (kul att filma under vattnet på semestern) trådlös laddning osv.
Ser ingen större skillnad på pie och 8.1 android så det är ingen issue heller.

Friendly word of advice. IP68klassningen som mobilerna har innebär inte att de är säkra att bada med och garantierna utlovar vsnligen inte nå vidare skydd där.
Det är rätt många som missförstår vad IP68klassningen innebär. Det gör den säker för väta så som regn och även i en dusch är det säkert OK, men inte för bad.

Samma sak gäller klockor. Ska man ha en klocka som tål duchen så funkar 10m-klassningen. Ska den hålla att simma med så rekommenderas inte under 50 meter och ska du på riktigt dyka med kloclan ner till 30-40 meter så är det 200m-klassning som gäller.

Sedan är det såklart fritt fram att chansa lite med sina grejer :). Men jag hade inte använt Ip68utrustning medvetet under vatten.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

Friendly word of advice. IP68klassningen som mobilerna har innebär inte att de är säkra att bada med och garantierna utlovar vsnligen inte nå vidare skydd där.
Det är rätt många som missförstår vad IP68klassningen innebär. Det gör den säker för väta så som regn och även i en dusch är det säkert OK, men inte för bad.

Samma sak gäller klockor. Ska man ha en klocka som tål duchen så funkar 10m-klassningen. Ska den hålla att simma med så rekommenderas inte under 50 meter och ska du på riktigt dyka med kloclan ner till 30-40 meter så är det 200m-klassning som gäller.

Sedan är det såklart fritt fram att chansa lite med sina grejer :). Men jag hade inte använt Ip68utrustning medvetet under vatten.

Skickades från m.sweclockers.com

Njaa där måste jag säga att du har fel. Har sett tester på alla smartphones som är IP67+ certifierade och de klarar 1.5m djup i 30 min utan problem så att bada med dem är inget som helst problem.

Själv badat med min P20 pro och den fungerar precis som den inte varit under vatten alls.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dizzö:

Njaa där måste jag säga att du har fel. Har sett tester på alla smartphones som är IP67+ certifierade och de klarar 1.5m djup i 30 min utan problem så att bada med dem är inget som helst problem.

Själv badat med min P20 pro och den fungerar precis som den inte varit under vatten alls.

Jaja det fungerar säkert i flera lägen. På samma sätt som att man ofta kan köra elmotorer med högre spänning än vad de är specificerade för.
Men IP67 innebär inte att grejerna är gjorda för att bada med ändå.
Det man testat är att i labbmiljö ökat trycket till en bars övertryck helt stillastående. Alltså totalt utan extra påverkan.
Rör man samtidigt mobilen genom vatrnet eller slår till den med fingret ökar trycket utöver vad den testats för. IP67 är till för att beskriva testmetoden på en meters djup och måttet lämpar sig för ingenjörer men blir ofta missförstådd när den används i marknadsföring till privatpersoner.

Det jag säger är att man använder grejerna utanför vad de ens är testade för om man badar med IP67grejer. Det funkar säkert för många, men det är inte riktigt gjorda för detta.

På likande sätt certifieras exempelvis trycktankar. De testas kanske med 200 bar vilket innebär att de är lämpade att sedan användas för 100 bar i drift.

Sedan får man göra vad man vill med sina grejer såklart, men det är förknippat med en risk. Gäller att förstå vad IP67 utlovar vilket inte riktigt är bad ävdn om det säkert går i flera lägen.

Edit:
Här är trådexempel pp hur det kan gå:
https://m.sweclockers.com/forum/trad/1526685-varfor-acceptera...
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

Jaja det fungerar säkert i flera lägen. På samma sätt som att man ofta kan köra elmotorer med högre spänning än vad de är specificerade för.
Men IP67 innebär inte att grejerna är gjorda för att bada med ändå.
Det man testat är att i labbmiljö ökat trycket till en bars övertryck helt stillastående. Alltså totalt utan extra påverkan.
Rör man samtidigt mobilen genom vatrnet eller slår till den med fingret ökar trycket utöver vad den testats för. IP67 är till för att beskriva testmetoden på en meters djup och måttet lämpar sig för ingenjörer men blir ofta missförstådd när den används i marknadsföring till privatpersoner.

Det jag säger är att man använder grejerna utanför vad de ens är testade för om man badar med IP67grejer. Det funkar säkert för många, men det är inte riktigt gjorda för detta.

På likande sätt certifieras exempelvis trycktankar. De testas kanske med 200 bar vilket innebär att de är lämpade att sedan användas för 100 bar i drift.

Sedan får man göra vad man vill med sina grejer såklart, men det är förknippat med en risk. Gäller att förstå vad IP67 utlovar vilket inte riktigt är bad ävdn om det säkert går i flera lägen.

Edit:
Här är trådexempel pp hur det kan gå:
https://m.sweclockers.com/forum/trad/1526685-varfor-acceptera...
Skickades från m.sweclockers.com

Aa förstår hur du tänker. Man vill vara säker och inte riktigt använda på det sättet vid det djupet. Dock när jag pratar bada så är mitt badkar max en halvmeter djupt hemma och bada ute på sommaren så dyker jag inte ner 1.5m o leker med mobilen. Men nej att knacka på mobilen o slå runt med den 1.5m djup eller djupare är väl inte att rekommendera dock klarar den säkert av det med.
Sen vet jag att man kan lätt få en ny telefon på garantin speciellt när det gäller IP certifierade telefoner o man skyller på att det är ngt fel på telefonen i produktion o inte höll vatten borta.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Medlem

Btw vet inte hur Apple hanterar det men vet att polare bytt Sony, Huawei och Samsung pga man skyllt på att den inte klarade vara vattentät.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Medlem

Jag är inte i behov av att köpa mobil nu men de mobiler som väckt mitt intresse är Nokia 7+/7.1 och Pocophone (dock behöver man fixa den lite för att få orginal android). Dessa 2 ligger under 4000 kr och har bl.a stora batterier.

Visa signatur

Ryzen 7 5700X | 32GB DDR4-3200 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | MSI 3080 10GB SUPRIM X | ASUS TUF Gaming 850W Gold

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dizzö:

Aa förstår hur du tänker. Man vill vara säker och inte riktigt använda på det sättet vid det djupet. Dock när jag pratar bada så är mitt badkar max en halvmeter djupt hemma och bada ute på sommaren så dyker jag inte ner 1.5m o leker med mobilen. Men nej att knacka på mobilen o slå runt med den 1.5m djup eller djupare är väl inte att rekommendera dock klarar den säkert av det med.
Sen vet jag att man kan lätt få en ny telefon på garantin speciellt när det gäller IP certifierade telefoner o man skyller på att det är ngt fel på telefonen i produktion o inte höll vatten borta.

Med IP67klassning är det inte att rekommendera att bada med den alls. Även i halvmeterdjjupa badkar :). Klassning garanterar inte sådant användande heller.
Sprillans ny enheter som försiktigt i labbmiljö klarar en meter utan extra påverkan är helt enkelt inte samma sak som lämpad för användning mer till en meter under vattnet. Vanligt missförstånd som ibland resulterar i ordentligt besvikna användare.
Men det funkar säkert ofta. Vågar man ta risken så kör på för all del. Själv hade jag inte badat med enheter med den klassningen men jag hade känt mig säker på att den inte havererar av att vara ute i regnet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon159643:

Dual sim: Nej, vilket är för många ett absolut krav för att ens använda mobilen.

Det gäller att välja mobil efter behov. Dualsim har jag på min men har aldrig använt. Något jag dock använder frekvent som vissa nyare mobiler saknar är hörlursuttag. Vissa kan kompromissa med detta och använda blåtand eller dongel personligen hade jag ogärna gjort den uppoffring. Något annat jag har behov av är enkelt utbytbart batteri för det är det första som brukar ge sig men det verkar tyvärr inte göras så många sådana telefoner längre.

Sen för att kunna välja telefon, bestäm en budget, kolla upp prioriteringar, typ storlek, kamera etc och håll sedan utkik efter någon kampanj på något telefon som passar.

Personligen brukar jag inte vara så märkeslojal vilket brukar underlätta när man söker efter kampanjer/reor.

Sedan detta märkeshat i tråden vs iphone, samsung osv i känns lite överdrivet. Kör själv både ios och android i hemmet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Dizzö:

Fjärrstyrning njaa håller med. Dock vill man ju ha 1080p skärm nu i 2019.
32GB känns för lite idag. Fyllde min S6a som hade det. Känner att man iaf vill ha 64GB minne idag. Gärna med SD-kort om det går men inget krav.
Dual-SIM ingen dealbreaker för mig men kan förstå att det är användbart för en hel del. Tänker speciellt på dem som vill ha privatnummer o jobbnummer i samma lur. Dock kommer ju eSIM 2019 så dår det löst ändå.
De måste göra sig av med lightning det är skandal. USB-C är ju nya standarden. Får hoppas det till nästa års release samt att de fixar sin äckelkassa laddare.

Håller med dig:)
Speciellt om deras lightningport och laddare, vilket skit.

Permalänk
Medlem

@Puppan: Båda gör bra telefoner, skulle säga att skillnaden i kvalitén på själva telefonerna är ganska jämt. Skillnaden är om du uppskattar IOS mer än Android. Har Android själv men skulle nog idag luta mot IOS; dock hade jag provat först.

Permalänk
Hedersmedlem

Gott nytt år!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Hedersmedlem

Microsofts remote desktop app fungerar faktiskt riktigt bra på iphone, så pass att jag kör den för att fjärrstyra en debian-burk via rdp. Skrivbordet anpassas efter telefonens orientering o allt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem
Skrivet av N0bi:

Jag rekommenderar inte att köpa en Iphone framför en Samsung. Jag har haft båda och anser att Iphone är väldigt överskattad. Det som stör mig mest är att det inte finns någon ordentlig bakåtknapp. Det finns ett alternativt uppe till vänster, varför man nu väljer att placera den där. Extremt opraktiskt. Det är även näst intill omöjligt att ställa markören där man vill i en text. Problem som jag aldrig har haft med en Samsung.

Kameran i en Iphone i jämförelse med Samsung är inte heller mycket att hänga i granen.

Jag tycker jag ser detta ofta, folk som inte vet om svepgester i ios. Dvs svepa från vänster kant på skärmen för att gå bakåt, höger kant för att gå framåt. Nu är detta inte 100% fungerande överallt men för det mesta fungerar det.
Är väl apple som är dåliga på att informera om detta vid uppstart av telefonen eller något. Det i kombination med att folk inte lägger ner ett par minuter och kollar upp lite funktioner på deras telefoner.

Kan tillägga att jag har och kommer aldrig att äga en iphone.

Till TS skulle jag rekommendera tex Xiaomi mi a2. Finns för under 2000 kr och kör android one. Svårslaget om man ser till priset.

Telefoner har ju blivit lite som datorer. Ska man inte spela så spelar det inte så stor roll vad man har för cpu. Sålänge man har en ssd så fungerar det vardagliga lika bra.
Dock skulle jag inte rekommendera en telefon med snapdragon 4xx då denna är för klen för 1080p och lite sådant. Snapdragon 660 presterar riktigt bra och är energieffektiv, sitter i bland annat nokia 7 plus, xiaomi mi a2 osv.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Aphex:

Microsofts remote desktop app fungerar faktiskt riktigt bra på iphone, så pass att jag kör den för att fjärrstyra en debian-burk via rdp. Skrivbordet anpassas efter telefonens orientering o allt.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag kör RDP för fullt i skarp produktion på iPad Pro. Jag har kunder som betalar x-antal tusen i månaden för tjänsten. Men även om applikationen kan skala så fungerar dej ej bra i alla program som ej skalar, det ser skit ut. Att köra lägre upplösning i fullhd betyder dock att vissa pixlar måste bort, det går att göra på flera sätt men det brukar ej bli bra.
Så iPad Pro går trots knepig upplösning, men iPhone 7, 750x1334 är nästan WXGA upplösning.

För övrigt suger Microsofts remote desktop app sist när jag testade den, folk kallade den obrukbar på deras iPad/iPhone X. Jump desktop rdp klienten är så otroligt mycket bättre. https://jumpdesktop.com/
Man skulle tro att Microsoft var bäst på rdp, men.. Problemet är att det fungerar kasst när man skalar.

Sedan efter runt 2014 kör många med HTML5 rdp client. Det innebär att man kan ta vilken ny uppdaterad iPhone/Android som helst och man behöver endast ha webbadress för att styra något. Rekommenderat är självklart användare och lösenord.
Så teknisk sett, ha man kompetens att kunna byta webbadress i webbläsaren så har man också kompetens att kunna fjärrstyra en dator utan den minsta konfiguration/installation på sin mobil.
Och det är ej bara nördar som gör detta, kommuner har slängt upp såna tjänster för deras tekniker. Jag vet många nyexade båda killar/tjejer som gör detta från deras mobiltelefoner åt kommuner utan att de egentligen vet hur systemet bakom fungerar.

Permalänk
Medlem

@Elektron: Tack för ett vettigt inlägg bland många "detta är min personliga åsikt alltså är det ett odiskutabelt faktum för alla" inlägg. Både iPhone och Samsung gör riktigt bra telefoner, vad man sen föredrar beror helt på vad man själv prioriterar och gillar. Själv kör jag just nu Note 9 sen någar månader då jag upplever att Samsung fått bra ordning på sitt "skal" samtidigt som jag tycker att iOS börjar kännas lite mossigt. Men jag ser stora fördelar med iPhone också, speciellt hur bra alla Apple-produkter fungerar ihop med varandra. Vad som sen är fult, för dyrt osv är så klart bara personliga åsikter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av creativ:

Jag tycker jag ser detta ofta, folk som inte vet om svepgester i ios. Dvs svepa från vänster kant på skärmen för att gå bakåt, höger kant för att gå framåt. Nu är detta inte 100% fungerande överallt men för det mesta fungerar det.
Är väl apple som är dåliga på att informera om detta vid uppstart av telefonen eller något. Det i kombination med att folk inte lägger ner ett par minuter och kollar upp lite funktioner på deras telefoner.

Jag håller med dig i stort, men då det, som du själv skriver, inte är 100% fungerande överallt, blir det tillslut ett irritationsmoment för mig. Jag saknar bakåtknappen nere till höger så jag lätt kan navigera på samma sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av creativ:

Jag tycker jag ser detta ofta, folk som inte vet om svepgester i ios.

Androidanvändare här (honor 8). Upptäckte efter jag haft telefonen i nästan 2år att det fanns en svepgest där man på hemskärmen sveper nedåt så får man upp en sökruta och kan söka efter appar. Väldigt smidigt. Vet inte ifall den gesten alltid har funnits där eller lagts till i efterhand. Extra smidigt i Honors system eftersom alla appar man laddar ned läggs på hemskärmen vilket kan göra det svårt att hitta appar om man har ett par installerade.

En annan liknelse fast några år tillbaka i tiden.
Jag hade en w850i, kanontelefon på sin tid. Men efter jag haft telefonen i drygt 1 år så upptäckte jag att det var knappar som satt bredvid högtalarna och inte bara design.

Det är lite roligt att man trots att man ägt något länge inte har upptäckt sådana saker.

Permalänk
Medlem

Vad valde TS nu då?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop: i7-12700K | Asus Prime Z690-P D4 WIFI | EVGA RTX 3070 FTW3
Kingston Fury 32GB 3600MHz | ASUS ROG Strix 1000W | WD Black SN750 2TB
Fractal Design Meshify 2 Compact | Monitor: LG 27GL850

Permalänk
Medlem

Angående ”flärpen” på iPhone så är det ju så att de utnyttjar skärmutrymmet bättre.

Idag måste man som jag förstår ha utrymme för kamera och högtalare. Därför kan inte skärmen gå ända upp.

Apple har valt att utnyttja utrymmet bredvid och därför blir det en ”flärp”.

Man kan säga att andra telefoner också har en ”flärp” men att denna går ända ut till kanterna.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

Friendly word of advice. IP68klassningen som mobilerna har innebär inte att de är säkra att bada med och garantierna utlovar vsnligen inte nå vidare skydd där.
Det är rätt många som missförstår vad IP68klassningen innebär. Det gör den säker för väta så som regn och även i en dusch är det säkert OK, men inte för bad.

Samma sak gäller klockor. Ska man ha en klocka som tål duchen så funkar 10m-klassningen. Ska den hålla att simma med så rekommenderas inte under 50 meter och ska du på riktigt dyka med kloclan ner till 30-40 meter så är det 200m-klassning som gäller.

Sedan är det såklart fritt fram att chansa lite med sina grejer :). Men jag hade inte använt Ip68utrustning medvetet under vatten.

Skickades från m.sweclockers.com

Samsung har en badande och filmande under vattnet reklam med Zlatan. Kan Zlatan filma under vattnet med sin s9 så kan jag. Vilket jag gjorde på semestern i somras och filmade fiskar på Skiathos.
Funkar utmärkt.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Kör personligen en Samsung Galaxy S9+. Skulle jag vara tvungen att byta så skulle det bli den senaste OnePlus luren.

Visa signatur

Dator: ASUS Prime 470x PRO - AMD 5800X3D - MSI RTX 2070 ARMOR OC - EVGA SuperNova G3 650W - Fractal Design Define R5 - Noctua NH-D15 - ASUS Xonar DGX. Kringutrustning: Corsair M65 Pro - Qpad MK-90 - Sennheiser 350 SE. ASUS MG279Q.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Samsung har en badande och filmande under vattnet reklam med Zlatan. Kan Zlatan filma under vattnet med sin s9 så kan jag. Vilket jag gjorde på semestern i somras och filmade fiskar på Skiathos.
Funkar utmärkt.

Zlatan har råd att använda den som engångskamera, det är väl upp till dig om också har det

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."