Fulkultur om det bästa från 2018

Permalänk
Melding Plague

Fulkultur om det bästa från 2018

Årets första Fulkultur-avsnitt handlar om det bästa som släppts under de senaste 12 månaderna. Självklart innebär det en lång lista med tips, med såväl film som spel och tv-serier.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Börjat lyssna på detta medan jag jobbar, riktigt trevligt måste jag säga!

Började förstås från avsnitt ett och blir väl att jag börjar ta mig igenom hela rasket!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zemlan:

Börjat lyssna på detta medan jag jobbar, riktigt trevligt måste jag säga!

Började förstås från avsnitt ett och blir väl att jag börjar ta mig igenom hela rasket!

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med!

Fick lov att jobba över igår, men det var inte så farligt när jag kunde lyssna på Fulkultur samtidigt

Visa signatur

CPU: AMD R7 5800x | RAM: Corsair Vengeance lpx 3200 Mhz 32 GB DDR4 | Moderkort: Asus ROG strix B550 F Gaming | GPU: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH edition | PSU: Corsair RM750X | Kylare: Noctua NH-u14s | Fläktar: Corsair ML120 PRO, 120mm | Chassi: Fractal design Define S | OS: Windows 10 | SSD: Samsung 860 EVO 500 GB |

Permalänk
Medlem

Ingen på kontoret som kollar/läser The Expanse? För mig är tredje säsongen lätt det bästa från förra året. Lite förvånad över att det inte nämns då det känns som en väldigt Fulkultur-kompatibel serie.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Söder om söder-hipster
Skrivet av justabit:

Ingen på kontoret som kollar/läser The Expanse? För mig är tredje säsongen lätt det bästa från förra året. Lite förvånad över att det inte nämns då det känns som en väldigt Fulkultur-kompatibel serie.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag ser den, och vet att @emilakered gör det också. Kan bara hålla med – riktigt bra, och tredje säsongen höll stilen. Glad att det kommer en fjärde säsong också, om än i Amazons regi.

Tog inte upp den främst för att jag pratat om den en hel del redan i tidigare avsnitt!

Visa signatur

– Med rymden i blodet.