Fulkultur om det bästa från 2018

Trädvy Permalänk
Pattern Juggler
Registrerad
Dec 1999

Fulkultur om det bästa från 2018

Årets första Fulkultur-avsnitt handlar om det bästa som släppts under de senaste 12 månaderna. Självklart innebär det en lång lista med tips, med såväl film som spel och tv-serier.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Oskarshamn
Registrerad
Maj 2013

Börjat lyssna på detta medan jag jobbar, riktigt trevligt måste jag säga!

Började förstås från avsnitt ett och blir väl att jag börjar ta mig igenom hela rasket!

Skickades från m.sweclockers.com

Chassi: Fractal Design Define R4 | MB: ASRock Z77 Extreme 4 | CPU: Intel Core i7 3770K@4.2Ghz | Kylare: Noctua NH-U9B | RAM: 8GB Team Elite DDR3 1600Mhz | GPU: Palit GTX 1080 Ti Super Jetstream | PSU: EVGA Supernova G2 750W | TGB: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Sony MDR-1A+Antlion Modmic 4.0

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lidköping
Registrerad
Mar 2008
Skrivet av Zemlan:

Börjat lyssna på detta medan jag jobbar, riktigt trevligt måste jag säga!

Började förstås från avsnitt ett och blir väl att jag börjar ta mig igenom hela rasket!

Håller med!

Fick lov att jobba över igår, men det var inte så farligt när jag kunde lyssna på Fulkultur samtidigt

CPU: AMD R7 1700 | RAM: Corsair Vengeance lpx 2666 Mhz 16 GB DDR4 | Moderkort: Asus PRIME B350-PLUS | GPU: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH edition | PSU: Corsair RM750X | Kylare: Noctua NH-u14s | Fläktar: Corsair ML120 PRO, 120mm | Chassi: Fractal design Define S | OS: Windows 10 | SSD: Western digital Blue 250 GB |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2008

Ingen på kontoret som kollar/läser The Expanse? För mig är tredje säsongen lätt det bästa från förra året. Lite förvånad över att det inte nämns då det känns som en väldigt Fulkultur-kompatibel serie.

Trädvy Permalänk
Chefredaktör, 99
Jakob Nilsson
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2014
Skrivet av mangethegamer:

Ingen på kontoret som kollar/läser The Expanse? För mig är tredje säsongen lätt det bästa från förra året. Lite förvånad över att det inte nämns då det känns som en väldigt Fulkultur-kompatibel serie.

Jag ser den, och vet att @emilakered gör det också. Kan bara hålla med – riktigt bra, och tredje säsongen höll stilen. Glad att det kommer en fjärde säsong också, om än i Amazons regi.

Tog inte upp den främst för att jag pratat om den en hel del redan i tidigare avsnitt!

– Med rymden i blodet.