Permalänk
Medlem

@nortish: Senaste uppdatering? Skriv ut versionsnummer då det kan skilja en del beroende på hur man uppdaterar, FF, FH, OTA, mm.
Eller kolla https://swedroid.se/forum/forums/p20-serien.527/

Visa signatur

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, Samsung 870 EVO 500GB, Toshiba N300 2x10TB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& 16 enkortsdatorer med div användningsområden). Har ett "par" andra stationära datorer åxå. LG OLED 65CX. Shield 2019 Pro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MatteN:

@nortish: Senaste uppdatering? Skriv ut versionsnummer då det kan skilja en del beroende på hur man uppdaterar, FF, FH, OTA, mm.
Eller kolla https://swedroid.se/forum/forums/p20-serien.527/

9.0.0.163
med
November's security patch.
(P20 Pro)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@nortish: Kör samma på min, har inga problem med kameran.

Visa signatur

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, Samsung 870 EVO 500GB, Toshiba N300 2x10TB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& 16 enkortsdatorer med div användningsområden). Har ett "par" andra stationära datorer åxå. LG OLED 65CX. Shield 2019 Pro.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har inte heller märkt av några problem med kameran.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av MatteN:

@nortish: Kör samma på min, har inga problem med kameran.

Skumt.
Kör du stock launcher ?
Jag kör action launcher men stock kamera app. Har inte haft något problem med den förrän nu. Otroligt irriterande.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@nortish: Japp, stock launcher.

Visa signatur

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, Samsung 870 EVO 500GB, Toshiba N300 2x10TB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& 16 enkortsdatorer med div användningsområden). Har ett "par" andra stationära datorer åxå. LG OLED 65CX. Shield 2019 Pro.

Permalänk
Medlem

Har senaste uppdatering och kameran/appen funkar perfekt

Visa signatur

WIN 11| Ryzen 7 5900X | Alphacool Eisbaer Aurora 420mm | Asus Rog Strix B550-F | Corsair Vengeance 32GB 3600RAM | XFX RX6950XT | Phanteks Enthoo Pro | EVGA Supernova G5 850W | Thrustmaster T500RS
OPENSUSE LINUX | Ryzen 5800X | Corsair Hydro H100x | ASUS PRIME X370-PRO | Corsair Vengeance 32GB 3200RAM | Vega 64 Vattenkylt | Corsair Obsidian 750D

Permalänk
Medlem

Någon som vet om "Hej Google" ska fungera än? Enligt min lur så finns inte funktionen för mitt språk, men det ska det ju göra. Eller ligger Huawei efter?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av nortish:

Någon som vet om "Hej Google" ska fungera än? Enligt min lur så finns inte funktionen för mitt språk, men det ska det ju göra. Eller ligger Huawei efter?

Skickades från m.sweclockers.com

Du kan inte väcka telefonen på Svenska på någon tillverkares lur än så länge, funkar inte ens på Pixel vad jag vet. Du får starta assistenten först.

Permalänk
Avstängd

Har själv en P20 PRO och undrar om ni verkligen tycker om er telefon?
Halva min skärm blir konstig, får trycka typ fem gånger. Kan inte använda ATGs bankid efter pie uppdateringen.
Förlorar typ 20-30% batteri när jag har haft mitt headset connectat. (svengelska). Dessutom hatar skiten min smartklocka (S2 Frontier). Ibland vägrar kameran att använda blixt. Kan bara välja av eller alltid på.
Har fabriksåterställt och samma problem direkt.
Är ni nöjda?

Permalänk
Medlem

@Returburk: Jag har inga av de problemen du beskriver, är väldigt nöjd med min!

Permalänk
Medlem

@Returburk: Jag fick förresten en uppdatering till B195 nu på morgonen, testa att gå in och söka efter uppdateringar, det kanske kan hjälpa dig med dina problem.