Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2012

Mm sport

MM SPORT

Gissa sista siffran eller bokstaven i koden.

Det enda jag begär att säga tack efter du tagit den

BARA IDAG - 25% EXTRA RABATT PÅ ETT HELT KÖP!
Gäller även rabatterade varor!
Kod:EXTRA25M*

EJ nocco

Läs hela annonsen här

CPU i7 8700k 4,50 ghz, CPU Kyl Be quiet! Shadow Rock 2 Ram 16 gb vengeance Chassi Fractal R3 SSD Samsung SSD 520 series - 500gb Hårddiskar 5 TB Samsung HDD Mod Asus extreme Övrigt 3 x 120 mm Fläktar Nätagg 650 w +50 goldGPU Geforce MSI 1060 6 gb.

Trädvy Permalänk
Hedersknyffel
Plats
Huskvarna
Registrerad
Nov 2017

Tror att dessa är generella och inte unika, jag fick själv ett sms med samma kod under morgonen Bra tips ändå, jag tycker generellt att MM håller rätt bra kvalité i förhållande till vad det kostar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Långtbortistan
Registrerad
Mar 2009

Kan tipsa om https://www.mmsports.se/Kosttillskott/Protein/Vassleprotein-W...
Proteinpulver med garanterat svensk proteinråvara. Mjölkchokladsmaken är redan nedsatt och med ytterligare rabatt blir den grymt prisvärd!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av Freemax:

Tror att dessa är generella och inte unika, jag fick själv ett sms med samma kod under morgonen Bra tips ändå, jag tycker generellt att MM håller rätt bra kvalité i förhållande till vad det kostar!

Jaha haha... Jag har slutat handla allt som har med pulver att göra. Så därför tänkte jag för mig själv att den var "unik" då jag inte har handlat där på över två år.

Säkert någon som fick en bra söndag!

CPU i7 8700k 4,50 ghz, CPU Kyl Be quiet! Shadow Rock 2 Ram 16 gb vengeance Chassi Fractal R3 SSD Samsung SSD 520 series - 500gb Hårddiskar 5 TB Samsung HDD Mod Asus extreme Övrigt 3 x 120 mm Fläktar Nätagg 650 w +50 goldGPU Geforce MSI 1060 6 gb.