Permalänk

Logitech Powerplay tillsammans med G840XL?

Jag har precis lagt en beställning på G Pro Wireless och om jag gillar den så blir ju Powerplay mattan intressant.

Såg att man kan välja om man vill ha en mjuk matta över den och undrar sådeles om jag kan ha den under min G840XL istället för den medföljande lilla mattan, någon som vet?

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Ja, det är inget problem att sätta en vanlig musmatta ovanför. Dock så kan det bli problem med passform såklart. Jag använde min stora Xtrfy-musmatta under recensionen och la andra saker runtom som var samma höjd som Powerplay-mattan så det gick att använda.

Permalänk
Skrivet av Kenneth:

Ja, det är inget problem att sätta en vanlig musmatta ovanför. Dock så kan det bli problem med passform såklart. Jag använde min stora Xtrfy-musmatta under recensionen och la andra saker runtom som var samma höjd som Powerplay-mattan så det gick att använda.

Men så bra. Jag har ju tangentbordet och så på mattan också men man kanske kan fixa till en mall runt om för att få det perfekt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Redan efter en dag känner jag att den där Powerplay-mattan kan vara bra. Har sändaren kopplad på den medföljande USB-kabeln och att dra ur den och koppla om va drygt nog.. XD
Men man får väl skaffa en separat kabel för den alternativt sätta sändaren i skärmens USB.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Förenkla det hela lite istället...

Skrivet av StuntmanMike:

Redan efter en dag känner jag att den där Powerplay-mattan kan vara bra. Har sändaren kopplad på den medföljande USB-kabeln och att dra ur den och koppla om va drygt nog.. XD
Men man får väl skaffa en separat kabel för den alternativt sätta sändaren i skärmens USB.

Skickades från m.sweclockers.com

Sätt sändaren i datorn och låt laddningskabeln ligga ihoprullad men i närheten av musen så kan du enkelt bara plugga in och ladda lite vid behov eller när du lämnar datorn.
Smidigt och lätt

Jag kör G900 och det funkar helt smärtfritt
Använder öht inte den lilla Microusb -> USB-A adaptern

Edit:
Antingen laddar man lite, typ 20 minuter medans man surfar, så kan man spela i många många timmar efter det.
Vid varningen "lågt batteri 15%, vänligen anslut laddaren" så kan man utan problem lira säkert en 4-6 timmar till.

Visa signatur

Phanteks Shift X: // ASUS ROG Strix B550-I Gaming // AMD Ryzen 7 5800X3D // Gigabyte GTX 1080 Ti OC 11Gb //
// Corsair Vengeance RGB Pro 3600MHz 2x16GB // Corsair H115i RGB Platinum 280mm //
// LG UltraGear GN850 34" IPS 160Hz WQHD // Samsung 970 Pro 1Tb NVMe SSD + Sabrent Rocket 2Tb NVMe //

Permalänk

Grejen är att jag vill ha sändaren så nära som möjligt och då blir det två kablar liggandes uppe på bordet, vågar inte sätta sändaren direkt i datorn då den står under bordet.
Men vi får se hur det går, kommer köpa plattan tidigast om ett par månader. Det är ju ett i-lands problem.

Skickades från m.sweclockers.com