Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2012

@nortish: Senaste uppdatering? Skriv ut versionsnummer då det kan skilja en del beroende på hur man uppdaterar, FF, FH, OTA, mm.
Eller kolla https://swedroid.se/forum/forums/p20-serien.527/

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, WD Blue 250 GB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& ett antal enkortsdatorer med div användningsområden).

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Roadlake
Registrerad
Maj 2007
Skrivet av MatteN:

@nortish: Senaste uppdatering? Skriv ut versionsnummer då det kan skilja en del beroende på hur man uppdaterar, FF, FH, OTA, mm.
Eller kolla https://swedroid.se/forum/forums/p20-serien.527/

9.0.0.163
med
November's security patch.
(P20 Pro)

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2012

@nortish: Kör samma på min, har inga problem med kameran.

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, WD Blue 250 GB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& ett antal enkortsdatorer med div användningsområden).

Trädvy Permalänk
Moderator
Registrerad
Maj 2015

Jag har inte heller märkt av några problem med kameran.

ASUS Z97-A | Intel Core i7-4790K | Noctua NH-U14S | ASUS GeForce GTX 1070 Dual OC
2x8GB Corsair Vengeance Pro | Samsung 850 EVO 500GB | Cooler Master V750S
Fractal Design Meshify C | Cooler Master MK750 MX Silent Red | ASUS Strix Claw | Dell U2515H

Frågor eller funderingar? Skicka ett PM eller kontakta oss.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Roadlake
Registrerad
Maj 2007
Skrivet av MatteN:

@nortish: Kör samma på min, har inga problem med kameran.

Skumt.
Kör du stock launcher ?
Jag kör action launcher men stock kamera app. Har inte haft något problem med den förrän nu. Otroligt irriterande.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2012

@nortish: Japp, stock launcher.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borlänge
Registrerad
Sep 2008

Har senaste uppdatering och kameran/appen funkar perfekt

Imac 27 2013
Macbook 2010
Ryzen 7 1800X | Corsair Hydro H110i | Asus PRIME X370-PRO | Corsair Led Vengeance 32GB 3200 @3000 RAM | MSI RX VEGA 64 |Win 10 Pro 64bit | Corsair 750 Airflow Edition | Corsair 750W | Logitech G920

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Roadlake
Registrerad
Maj 2007

Någon som vet om "Hej Google" ska fungera än? Enligt min lur så finns inte funktionen för mitt språk, men det ska det ju göra. Eller ligger Huawei efter?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skara
Registrerad
Jan 2009
Skrivet av nortish:

Någon som vet om "Hej Google" ska fungera än? Enligt min lur så finns inte funktionen för mitt språk, men det ska det ju göra. Eller ligger Huawei efter?

Du kan inte väcka telefonen på Svenska på någon tillverkares lur än så länge, funkar inte ens på Pixel vad jag vet. Du får starta assistenten först.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Feb 2002

Har själv en P20 PRO och undrar om ni verkligen tycker om er telefon?
Halva min skärm blir konstig, får trycka typ fem gånger. Kan inte använda ATGs bankid efter pie uppdateringen.
Förlorar typ 20-30% batteri när jag har haft mitt headset connectat. (svengelska). Dessutom hatar skiten min smartklocka (S2 Frontier). Ibland vägrar kameran att använda blixt. Kan bara välja av eller alltid på.
Har fabriksåterställt och samma problem direkt.
Är ni nöjda?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skara
Registrerad
Jan 2009

@Returburk: Jag har inga av de problemen du beskriver, är väldigt nöjd med min!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skara
Registrerad
Jan 2009

@Returburk: Jag fick förresten en uppdatering till B195 nu på morgonen, testa att gå in och söka efter uppdateringar, det kanske kan hjälpa dig med dina problem.