Permalänk
Medlem

4x 6TB, 1x4TB, 1x2TB oanvända

Hej!

Har ett gäng hårddiskar som inhandlades i September 2017 och lite därefter. Strax efter jag brände massa pengar på lagring så separerade jag och exet och jag glömde helt bort dessa bland flyttlådorna. De köptes in för lagring för video och foto. Men sen löste det sig så bra på jobbet med det.

Men nu dök de upp i förrådet!

De är helt oanvända och inplastade.

4 st 6TB Seagate Ironwolf NV0041

- Alla 4 för 4000kr annars 1300kr styck

1 st 4TB Seagate Barracuda ST4000D005

- 600kr

1 st 2TB Seagate Barracuda ST2000DM001

- 300kr

Köparen står för ev frakt. Men jag har tillgång till väldigt bra emballage.

Jag har ju inte heller testat dom, men kan ordna kvitton för i alla fall 6TB och mest troligt 4TB om behov finns.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag vill köpa alla 4 st 6TB Seagate Ironwolf NV0041 för 4000kr + frakt

Permalänk
Medlem

Jag köper 4TB disken för 600kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort Asus ROG Strix 550-F | CPU AMD Ryzen 5 5600X | CPU-Kylare be quiet! Dark Rock Pro 4 | Ram Kingston HyperX Predator RGB 3200MHz 32GB | M.2 Intel 660p 1TB | GPU Asus GeForce RTX3080TUF | PSU EVGA SuperNOVA G2 750W | Chassi Fractal Design Define R6 TG

Permalänk
Medlem

Jag köper denna:

1 st 2TB Seagate Barracuda ST2000DM001
- 300kr

Permalänk
Medlem

Kör du budgivning?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Intresserad av de 4 Ironwolf. Hur går det?

Permalänk
Inaktiv

Köper ALLA för 5000kr

Har skickat PM

Permalänk
Medlem

Köpt alla 6tb för er som spekulerar.

Permalänk
Medlem

6TB sålda

2TB är paxad, får se hur det går med den

4TB ingen som visat intresse ännu

Skicka PM om intresse finns

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kränkande särbehandling!

Skrivet av buLLit:

Jag köper 4TB disken för 600kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort Asus ROG Strix 550-F | CPU AMD Ryzen 5 5600X | CPU-Kylare be quiet! Dark Rock Pro 4 | Ram Kingston HyperX Predator RGB 3200MHz 32GB | M.2 Intel 660p 1TB | GPU Asus GeForce RTX3080TUF | PSU EVGA SuperNOVA G2 750W | Chassi Fractal Design Define R6 TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av buLLit:

Kränkande särbehandling!

Har du PMat säljaren? Löjligt många som skriver i trådar men aldrig kommer till skott att köpa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aframoo:

Jag köper denna:

1 st 2TB Seagate Barracuda ST2000DM001
- 300kr

Och jag väntar fortsatt svar från säljaren...

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemurenSwe:

Har du PMat säljaren? Löjligt många som skriver i trådar men aldrig kommer till skott att köpa.

Det står inget om att man ska PM:a säljaren i annonsen.

Som brukligt här på swec så svarade jag i tråden, 22 minuter efter att den skapades och har väntat på återkoppling från säljaren sedan dess.

Så känner inte att jag ingår i de "löjligt många" som inte kommer till skott att köpa!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort Asus ROG Strix 550-F | CPU AMD Ryzen 5 5600X | CPU-Kylare be quiet! Dark Rock Pro 4 | Ram Kingston HyperX Predator RGB 3200MHz 32GB | M.2 Intel 660p 1TB | GPU Asus GeForce RTX3080TUF | PSU EVGA SuperNOVA G2 750W | Chassi Fractal Design Define R6 TG

Permalänk
Medlem

Hej!

Vad som är bruktligt eller ej är svårt för mig att veta, var säkert 4 år sen sist jag var aktivt i forumet! Så ber om ursäkt för otydligheter. Står ju inget om det när man skapar en annons men ser i efterhand att jag såklart borde haft koll här med.

Det som finns kvar nu är 1x 4TB disk. Jag ber er att skicka PM om intresse för denna finns. Tack på förhand

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av buLLit:

Kränkande särbehandling!

Hehe sorry! Skicka PM med detaljer, önskat fraktsätt eller upphämtning t.ex. så tar vi det därifrån!

Skickades från m.sweclockers.com