Permalänk
Medlem

Xbox One

Har ett Xbox One + spel och handkontroller.

Pris: Bud

Hämtas helst! Köparen står för frakten om den ska skickas.

Läs hela annonsen här

Permalänk

500:- + avhämtning

Permalänk
Medlem

600 + avhämtning

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

750 + avhämtning

Permalänk
Medlem

Noterat era bud, avslutar budgivningen tisdag kl 13.

Permalänk
Medlem

760kr + frakt

Permalänk
Medlem

Föredrar upphämtning före den lilla budökningen!

Permalänk
Medlem

Har skickat pm till dig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av iffelito:

Föredrar upphämtning före den lilla budökningen!

Riktigt kasst utan att ens diskutera med mig innan! Dessutom så skriver du bara "Hämtas helst" inte att detta skulle väga "tyngre" på något sätt.

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av VooDoo:

Riktigt kasst utan att ens diskutera med mig innan! Dessutom så skriver du bara "Hämtas helst" inte att detta skulle väga "tyngre" på något sätt.

”Helst” är ju ett uttryck som används för att påvisa att man föredrar detta före andra alternativ. Så tolkar jag det iaf.

Sen att höja budet med 10:- 1 minut innan sluttid lämnar ju inte mycket marginal till någon diskussion med dig.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Nu förstår jag varför många annonser avslutas med texter som "Säljer till vem jag vill, eller inte sälja alls etc etc". Kanske något jag väljer att ha i kommande annonser.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iffelito:

Nu förstår jag varför många annonser avslutas med texter som "Säljer till vem jag vill, eller inte sälja alls etc etc". Kanske något jag väljer att ha i kommande annonser.

Absolut! det är en bra idé.
Anledningen till att jag blir upprörd är att du inte ens ger mig chansen till höjning av bud eller att kunna lösa det innan du bestämmer dig att sälja till en annan.

Permalänk
Medlem

@iffelito: Tack för en smidig affär.