Permalänk
Musikälskare

Ännu en klassiker från när det begav sig, minnen

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Haha briljant idé, synd att fluffet togs bort.. Visade datorn för en utav mina döttrar och hon ville gärna ha något liknande.
Vi får se vad det blir

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

Fick plötsligt lust att fluffa till min dator!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Hahahaha diggar den starkt

Permalänk
Medlem

10p för fluffet! ... det skulle du fan behållt. tänker på allt fluff på kvinnobenen från min "rejvtid" i ungdommen.

Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk
Medlem

Vill också säga en 10:a för fluffet! Hade varit galet skönt att komma på dreamhack 2019 med en sån.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fluff eller påkostat dammfilter, känns som att detta borde vara standard om man vill göra ett high-end bygge.

Visa signatur

Om du vill att jag ska se ditt svar så tryck på Citera.

Permalänk
Medlem

Sorry but 🤢
Still, detta var säkert mode inom datorvärlden vid den här tidpunkten!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X