GTX 970 EVGA ACX 2.0 säljes. Bud från 500:-

Permalänk

GTX 970 EVGA ACX 2.0 säljes. Bud från 500:-

Hej
Jag har nyligen uppgraderat till ett 1070 och tänkte därför sälja av mitt gamla 970.
Det är ett ACX 2.0 från EVGA, dvs ett sånt här:
https://www.inet.se/produkt/5411308/evga-geforce-gtx-970-4gb-...

Kortet har fungerat bra, har enbart suttit i min speldator och aldrig använts till mining eller liknande. Kortet har blåsts ur några gånger med tryckluft för att få ut damm, men det har aldrig öppnats. Det skulle potentiellt behövas blåsas av igen för att se ut som nytt, men fungerar som det ska. Tryckluften tog slut när jag blåste ur mitt "nya" 1070, annars hade jag blåst av det igen innan försäljning.

Jag har dessvärre ingen låda till kortet, då det kom med datorn monterat och klart. Lådan som syns i bild är från det 1070 jag uppgraderat till och jag behåller gärna denna låda för en framtida försäljning av det kortet. På grund av detta prioriteras upphämtning i Järfälla (Stockholm). Skulle någon vara intresserad av att frakta kortet och jag får in ett vettigt bud går det självklart alltid att skicka kortet i den lådan också, men helst ser jag det upphämtat.

Det är enbart grafikkortet som är till salu, så diverse bildportsadaptrar eller liknande som ursprungligen kan tänkas ha följt med det finns ej.

Jag förbehåller mig rätten att sälja kortet till vem jag vill och att avsluta budgivningen när som. Jag hade tänkt mig att låta budgivningen ligga uppe i en vecka eller så. Så länge jag har bud på kring 500 kronor har jag inga problem att släppa kortet för det om en dryg vecka, men jag hoppas på några hundralappar till. Får jag in ett vettigt bud dessförinnan kan jag tänka mig att avsluta det hela tidigare än så.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

600 plus frakt bjudet

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Medlem

650:- upphämtning

Permalänk

Bjuder 700 + frakt

Permalänk
Medlem

750 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

800 hämtar eller möte centralt om möjligt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Andyghandi leder med sitt bud på 800:-
Priset börjar närma sig en nivå där jag är "okej" med det, så jag tror jag låter annonsen ligga i några timmar till, potentiellt till tidigt imorgon.

Never mind. Hade missat bud i PM på 800 respektive 850:- bägge med upphämtning
Har ingen budat över med upphämtning/möte centralt tills imorgon så vinner någon av dessa 3 kortet, lite beroende på när upphämtning kan ske osv.

hade missat bud via PM
Permalänk
Medlem

Bjuder 900 + frakt om det inte löser sig med upphämtning.

MVH Henrik

Visa signatur

Asus X99-A i7-5820K GTX1060 men är typ P3 800MHz 256mb RAM 2xV2 12mb and Geforce3 Ti200 40Gb plus, Atari, Amiga, NES, SNES, SEGA and all the fun that make a retro geek happy :-)

Permalänk
Medlem

@godis-apa: Du skulle kunna få en låda till ett Palit GTX 1070 av mig om du vill.

Permalänk

@TMG:
Gulligt community ändå som erbjuder sånt, man blir nästan lite tårögd. Nu hittade jag en köpare som kunde komma förbi och hämta det, så lådan behövdes inte, men det är en fin gest oavsett

Kortet är nu sålt till @Nasra, främst då han relativt snabbt och smidigt kunde komma förbi och hämta upp kortet på plats.