Permalänk
Medlem

iPad Air värde

Hmm absolut ingen aning om vad detta kan vara värt...
Men hur mycket tycker ni en svart iPad Air 16 gb 1gen med laddare är värd begagnat?

Fick en förfrågan om byte mot lite gaming prylar jag hade, som är oanvända än så länge. Men tänker att en sådan kanske inte kan vara värd så mkt, eller vad tror ni?

mvh J

Permalänk
Medlem

800 enligt tradera

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Ehh skippat. Batteriet är inte glatt vid den åldern.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mirdvalon:

Ehh skippat. Batteriet är inte glatt vid den åldern.

Källa?

Min ipad air håller helt OK trots sin ålder.

Ett 9000 mah-batteri håller hyffsat även om prestandan skulle vara halvverad

Annars så bör TS vara tydlig med vad det finns för roligheter på kravlistan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag hade en tidigare, sålde den för att den var slö som sirap. Den var inte rolig att använda längre (dec-18). Jag skulle säga att Air2/Mini4 och uppåt är ok. Inte Air 1 längre.

Permalänk

@PlogarN97: Min gen1 air som nu har problem att köra appar problemfritt pga nämd prestandaförlust.
Skärmtiden utan inkoppling är så låg att jag bara väntar på rätt mount för att installera den fast i väggen som homekitremote.

Håller dock med att vi bör se listan på TS innan vi avgör, pga kvarstående funktionalitet som just snygg homekitremote.

Permalänk
Medlem

Tycker det låter lite konstigt om batteritiden verkligen är så kass. Sålde min iPad gen 1 (d.v.s. den allra första iPaden, inte iPad air) för något år sedan. Självklart hade den i dagens mått väldigt kass prestanda men batteriet höll ganska många timmar om den bara användes för enklare surf och spel.

Fick 500 kr för den på tradera vilket, om du frågar mig, är alldeles för dyrt. Men det kanske är något speciellt med den allra första generationen, även om den hade lite smårepor m.m.

Permalänk
Medlem

Äsch ni behöver inte se vad jag "erbjuder" ni har varit tydliga nog ändå hehe.

Nu kan någon mod eller admin stänga denna tråd👌

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Som sagt, någon mod eller admin kan slänga denna tråd i papperskorgen, slipper man se den.