Division 2 AMD reward Activate?

Permalänk

Division 2 AMD reward Activate?

Hej
Är inte alls säker på vilken rubrik detta går under,

Fick till min processor The Division 2, vilket jag följde länken in på AMD rewards och använde min kod,
Jag har inte fått tillgång till spelet ännu, det står inte pre-buyed eller något på mitt ubisoft konto.
Jag har samma email länkad mellan amd-rewards och ubisoft, men annars hittar jag ingen annan connection?
Det står 1 credit spent, osv. När jag tar "Email reward" Så får jag ett meddelande att så fort min nyckel är klar så kommer den på mailen.

Jag läste på ett annat forum att, så fort man aktiverat koden så ska det finnas på ubisoft kontot?
Är det någon som aktiverat liknande och har erfarenhet?

Permalänk
Medlem

Ifall AMD har tilldelat dig en nyckel så bör du kunna se under My Rewards att du kan länka och aktivera den på ditt UPlay-konto.

Det kan vara så att AMD inte har nog med nycklar just nu och det dröjer för dig!

Jag fick vänta ungefär en vecka innan jag började få mina nycklar. Jag fick även min Division 2-nyckel tidigare idag.

Permalänk

"Your key will be assigned as soon as it is available."

Så det betyder att den kommer att tilldelas då.. aktiverade denna för ett par veckor sen.. man kan ju hoppas.
Största anledningen att jag vill köra är ju att vara med i början, hade varit drygt att behöva vänta en vecka. Men här sitter man 5 minuter efter release och hoppas aja tackar så mkt för hjälpen.
Då vet jag iallafall att det kommer.

Permalänk
Medlem

Hittade precis detta! Verkar som att vi har haft otur, dom kommer inte att skicka ut fler koder.

http://imgur.com/gallery/tfGELlc

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Namdam:

Hittade precis detta! Verkar som att vi har haft otur, dom kommer inte att skicka ut fler koder.

http://imgur.com/gallery/tfGELlc

Skickades från m.sweclockers.com

Whoa, snacka om att dra lite förhastade slutsatser. En bild på nätet med en AMD employe? Och oavsett så säger han ju att man i så fall får skicka en ticket så ska dom kolla på det. Vi har blivit lovade ett spel, dom bör inte kunna backa ur det så enkelt.

Edit: Kunde redeama mitt AMD rewards spel alldeles nu i alla fall. Fanns under my rewards på amd sidan, loggade in på ubisoft, via amd sida,n och så var det klart.

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Spelets officiella släppdatum är den 15:e Mars, så förstår inte varför nån tror att de skulle kunna spela den 14:e? Jag redeemade mitt igår iaf, fick ingen kod utan en länk som ledde till ubi clienten och där fanns spelet att preloada för mig.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Jag har bara fått 1/2 koder. Har de uttalat sig något om att man får flera koder?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

har inte fått min kod än (på amdrewards) - (köpte amd processorn 2400g från inet... synd att man måste vänta så....

Visa signatur

<<< AMD Ryzen 7 3700X | Corsair DDR4 16GB 3200mhz PRO RGB | WD SN850X m2 - Gigabyte 1tb m2 - Samsung 256gb SSD | Gigabyte RTX 3060 Vision 12GB OC
Fractal Design Define Compact vit TG | 2 st Acer 24" skärmar >>>

Permalänk
Skrivet av BananaFace:

Whoa, snacka om att dra lite förhastade slutsatser. En bild på nätet med en AMD employe? Och oavsett så säger han ju att man i så fall får skicka en ticket så ska dom kolla på det. Vi har blivit lovade ett spel, dom bör inte kunna backa ur det så enkelt.

Edit: Kunde redeama mitt AMD rewards spel alldeles nu i alla fall. Fanns under my rewards på amd sidan, loggade in på ubisoft, via amd sida,n och så var det klart.

Hur kunde du logga in på ubisoft via amd's My Rewards? Allt jag kan göra på den sidan är "Email Rewards" vilket bara innebär att jag får ett mail med precis samma info som under My Rewards. Fick inte heller, såvitt jag minns, nån möjlighet att länka de båda kontona vid registreringen av amd-koden.

Permalänk
Medlem

https://www.reddit.com/r/Amd/comments/axpnrs/psa_amd_rewards_...

3/15/2019 Update 3

Thank you to everyone who sent me ticket numbers and information regarding their purchase. We were able to find an issue with The Division 2 and our AMD Rewards team is working on making the game available to our remaining customers. I know how important it is to you to be able to play. We're not only looking into the fix but also consolidating all of the feedback on the process and how we can do better.

I'll be here throughout the weekend working to help provide information as we get it.

Permalänk

^^ Ah ok, då kommer det väl dyka upp så småningom då.