Permalänk

Huawei P20 Pro - Svart

Säljer min P20 Pro (Svart) då jag köpt en ny telefon.

Telefonen är i det närmaste nyskick!
FÖRUTOM, att den tagit in vatten och skärmen har lagt av.
Den tappade bild mer och mer tills nu att den är svart.

Går att starta telefonen och den bootar och notiser plingar med mera.
Telefonen är nollställd, gjorde det innan skärmen la av helt.

Alla original tillbehör finns med, laddare/sladd, genomskinligt skal, usb-c till 3.5".
Kartong och kvittot från inköp på elgiganten i somras finns också med.

Avhämtning eller frakt går bra!
Pris: Sätter ett pris på 1500kr och låter annonsen ligga ett tag, dvs budgivning om det är flera intressenter.
Alla bud sker i kommentarerna.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

//Wopido

Permalänk
Medlem

Inte vatten

Hade de där också, var inte vatten i min telefon och garantin gäller förutsatt att skärmen inte gått sönder..

Har du kvittot så är de bara att lämna in den så får du skärmen bytt.

De heter att skärmen blöder och de är en trasig LCD /skärm du har. Måndagsexemplar.. 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av mixx:

Hade de där också, var inte vatten i min telefon och garantin gäller förutsatt att skärmen inte gått sönder..

Har du kvittot så är de bara att lämna in den så får du skärmen bytt.

De heter att skärmen blöder och de är en trasig LCD /skärm du har. Måndagsexemplar.. 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Vem ska ge 1500kr för en trasig telefon med förstörd skärm och gud vet vad mer,trodde det var 1.april först 😂😂

Visa signatur

Asus Rog Crosshair VIII DARK HERO| AMD Ryzen 9 5950X| G.Skill Tridentz RGB 16GB 3200 Mhz | Asus Rog Strix 3090 OC 24GB | EVGA G2 850W Gold| Samsung EVO 970 M.2 1TB | CPU kylare- NZXT Kraken X73 | Chassi: Fractal Design R6 | Skärm: Asus Rog Swift PG278Q | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Om du ändå ska sälja den kan jag ge en hundralapp + frakt för den, bra att ha reservdelar om min skulle säcka ihop.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem

200 kr

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk
Medlem

500kr hämtar

Permalänk
Skrivet av mixx:

Hade de där också, var inte vatten i min telefon och garantin gäller förutsatt att skärmen inte gått sönder..

Har du kvittot så är de bara att lämna in den så får du skärmen bytt.

De heter att skärmen blöder och de är en trasig LCD /skärm du har. Måndagsexemplar.. 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Det är en Oled display på p20 pro.

Permalänk

För att verifiera funktion för eventuella spekulanter, så har jag kopplat in telefonen med usb-c docka och som tidigare fungerar telefonen utmärkt.

Touch fungerar fint den med, det är alltså endast LCD som lagt av.

Se länk: https://imgur.com/a/4QhC93v

//Mvh

Visa signatur

//Wopido