Permalänk
Medlem

Acer 34" Predator X34A G-Sync

Tjena

Jag känner att den här skärmen är lite för bred/stor för mitt bruk just nu och tänkte därför se om någon här skulle vara intresserad av att köpa den.
Den är inköpt 2018-02-27 på inet. Inga skador, inga döda pixlar och ytterst lite bleeding(inget man märker i spel/windows). Har använt den med VESA fäste sen inköp så foten är fortfarande inplastad. Kartong finns.

Hämtas i Lund/Veberöd

Börjar bud på 5000 kronor.

// Är på jobbet men kommer att ladda upp några bilder när jag kommer hem.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är byte eventuellt av intresse eller vill du enbart sälja?
Har en PG278Q, 27" 144 Hz 1440p G-sync som jag skulle kunna byta + pengar om det lockar?

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoilInBagRis:

Är byte eventuellt av intresse eller vill du enbart sälja?
Har en PG278Q, 27" 144 Hz 1440p G-sync som jag skulle kunna byta + pengar om det lockar?

Är den felfri? Hur mycket hade du kunnat tänka dig för skärm + pengar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bankai:

Tjena

Jag känner att den här skärmen är lite för bred/stor för mitt bruk just nu och tänkte därför se om någon här skulle vara intresserad av att köpa den.
Den är inköpt 2018-02-27 på inet. Inga skador, inga döda pixlar och ytterst lite bleeding(inget man märker i spel/windows). Har använt den med VESA fäste sen inköp så foten är fortfarande inplastad. Kartong finns.

Hämtas i Lund/Veberöd

Börjar bud på 5000 kronor.

// Är på jobbet men kommer att ladda upp några bilder när jag kommer hem.

Läs hela annonsen här

Har en Acer 27" Predator XB271HU G-Sync IPS ifall du är sugen på att byta.
Dock lägger jag inget emellan.
Lockar det så kan jag komma ner och testa varandras skärmar och göra ett byte.
Skärmen är i mycket bra skick och utan döda pixlar och skador/repor.

* 165hz
* IPS
* G-sync
* 2560 x 1440

Visa signatur

| Intel i7 10700K | Gigabyte RTX 3090 Waterforce |
| 32gb Ram | 250gb 970 EVO & 1TB 860 Evo |
| Acer Predator 34" 120hz G-Sync 3440x1440 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bankai:

Är den felfri? Hur mycket hade du kunnat tänka dig för skärm + pengar?

Enda problemet jag har haft är att bakåtfunktionen på OSDn krånglar lite. Annars har den rullat på bra i 144 Hz över dp sen jag fick den. Dock saknas foten då den har suttit på arm hela tiden men det skulle jag eventuellt kunna fixa alternativt så är det vesa 100x100 om du vill fortsätta använda din nuvarande arm. Rimligtvis kan jag väl ge ett par tusen eller där i krokarna som mellanskillnad. Finns i Lund om du vill mötas upp och titta på den.

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Medlem

Kom hem för sent igår och glömde fixa bilder men är det någon som är intresserad av att köpa den så kan jag ladda upp och skicka bilder.

Permalänk
Medlem

Kan buda 4000kr hämtar