Söker MacBook Pro med touchbar

Permalänk

Söker MacBook Pro med touchbar

Hej,

Söker en MacBook Pro med touchbar 2017 eller nyare, 13 eller 15 tum har ej så stor betydelse.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag har en 15" Late 2016 med touchbar, basmodellen utöver hårddisken som är uppgraderad till 500GB. Den har dock Engelsk Int. layout på tangentbordet, så använder man svenska sitter "lapparna" fel, men man vänjer sig. Har två laddare och en dongel till hdmi och usb. Trådlöst tangentbord och magic trackpad 2 finns också. Intressant?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av CloneSt1ck:

Jag har en 15" Late 2016 med touchbar, basmodellen utöver hårddisken som är uppgraderad till 500GB. Den har dock Engelsk Int. layout på tangentbordet, så använder man svenska sitter "lapparna" fel, men man vänjer sig. Har två laddare och en dongel till hdmi och usb. Trådlöst tangentbord och magic trackpad 2 finns också. Intressant?

Skickades från m.sweclockers.com

Skicka gärna speccs i pm

Permalänk
Medlem

Hej, har en mbp 13 köpt hösten 2018. i5, 512 gb ssd och 16gb ram med touchbar. Finns i Kungsbacka. Intresserad?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

[quote postid="17834474" userid="185618" name="doccia"]
Hej, har en mbp 13 köpt hösten 2018. i5, 512 gb ssd och 16gb ram med touchbar. Finns i Kungsbacka. Intresserad?

Skickades från m.sweclockers.com
[/

Skicka gärna exakt information i pm

Permalänk

Jag har en 15" från 2017 med i7, 16GB RAM och 512GB SSD som jag funderar på att göra mig av med. Har inte haft några som helst problem med tangentbordet.