Tangentbord, Mus och Headset sökes!

Permalänk
Medlem

Tangentbord, Mus och Headset sökes!

Hej alla glada!

Bygger dator till polarn, har äntligen fått in honom på PC då han han suttit på konsol i hela sitt liv!

Har allting redo men vill inte se att han lirar på något gammalt skit tangentbord och någon medföljande acer mus, så letar nu efter ett tangentbord (helst mekaniskt, behöver inte vara cherry dock), en hyfsad mus och ett fungerande headset!

Fabrikat spelar absolut ingen roll, kan lika väll vara OEM grejer, utan pris är A och O då majoriten av budgeten har bränts på begagnade komponenter.

Saker i bra till ny skick prioriteras men alla bud är välkommna så länge priset är rätt!

Finns i götet men har ingen större möjlighet att hämta men kan betala vettigt pris om det kan bli hemkört annars så betalar jag självklart frakten om det behövs skickas!

Bud i tråden eller i PM, ser fram emot och höra vad för prylar ni har och sälja!

MVH AnyR3

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag har en g502a i gott skick som jag kan tänka mig typ 450+frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har inget att sälja själv, men netonnet har mus och tangentbord för 200kr styck.

Jag köpte en sådan mus till dottern och tangentbord till mig själv då jag inte gillar mekaniska tangentbord och hade bråttom och få tag på ett.

Musen är helt okej, kostar egentligen 400 kr tror jag.

https://www.netonnet.se/art/dator/datortillbehor/datormus/mis...

https://www.netonnet.se/art/gaming/gamingtangentbord/mission-...

Bara tips ifall det skulle vara aktuellt.

EDIT: Musen är "veckans vara" så nästa vecka har den ordinarie pris.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goffefefefe:

Jag har en g502a i gott skick som jag kan tänka mig typ 450+frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Tackar för budet men det är lite mer än vad jag känner mig bekväm att köpa enbart mus för, sen har jag också stött på ett par g502 spectrum för runt 200 lappen i bra skick, så det blir ett nej ifrån mig, lycka till dock!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baptisten:

Har inget att sälja själv, men netonnet har mus och tangentbord för 200kr styck.

Jag köpte en sådan mus till dottern och tangentbord till mig själv då jag inte gillar mekaniska tangentbord och hade bråttom och få tag på ett.

Musen är helt okej, kostar egentligen 400 kr tror jag.

https://www.netonnet.se/art/dator/datortillbehor/datormus/mis...

https://www.netonnet.se/art/gaming/gamingtangentbord/mission-...

Bara tips ifall det skulle vara aktuellt.

EDIT: Musen är "veckans vara" så nästa vecka har den ordinarie pris.

Skickades från m.sweclockers.com

Uppskattar tipset!, men jag ser hellre att jag får tag på lite bättre grejer som begagnat för samma pris eller något liknande till en väldigt liten summa

Permalänk
Medlem

Hej, har ett Steelseries 6gv2 med mx black till försäljning.
Kan skicka en bild ikväll om det är intressant.

Permalänk

@AnyR3:

Jag har ett sånt här över: Steelseries Apex100
Inte mekaniskt, men har fungerat bra. Ca 8 månader gammalt. Inte slitet på något vis.

Finns i Märsta men kan skickas.
Du kan betala vad du tycker det är värt. +frakt då

Med Nordisk layout givetvis

edit
Visa signatur

ASUS ROG G20 | FX770K | GTX 970 4GB | 16gb | PNY 480GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av yugurt:

Hej, har ett Steelseries 6gv2 med mx black till försäljning.
Kan skicka en bild ikväll om det är intressant.

Vart mitt egna första mekaniska tangentbord faktiskt, helt ok, har du plast grejen som går runt den för handledsstöd?
Som sagt, Pris är A och O och sedan skick. Så hojta till med vad du ska ha för det och lite mer information om det!

Skrivet av Gamerouge:

@AnyR3:

Jag har ett sånt här över: Steelseries Apex100
Inte mekaniskt, men har fungerat bra. Ca 8 månader gammalt. Inte slitet på något vis.

Finns i Märsta men kan skickas.
Du kan betala vad du tycker det är värt. +frakt då

Med Nordisk layout givetvis

Hade varit intressant om du mer eller mindre vill ge bort det, kan naturligtvis betala frakt men annars är mekaniskt mer intressant

Permalänk

@AnyR3:
Då hoppar jag

Visa signatur

ASUS ROG G20 | FX770K | GTX 970 4GB | 16gb | PNY 480GB SSD

Permalänk

Har ett begagnat Razer Tarantula till salu för en billig peng, finns i Göteborg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ByteBitten:

Har ett begagnat Razer Tarantula till salu för en billig peng, finns i Göteborg.

Intressant, men åter igen så får det nästan bli en bortslänges pris + frakt eller avlämmning då det inte är mekaniskt

Permalänk
Medlem

Har ett Zowie Celeritas I med bruna switchar liggandes hemma. Kan behövas dammas men fungerar prima, kan rengöras innan försäljning. 200:- och kan mötas i GBG.

Permalänk

Jag har ett ducky mini Cherry MX black med lila leds. Väldigt bra skick. 500 Kr och det är hans! Hör av dig i pm
Bild:
https://imgur.com/gallery/R3SWbmK
Har även en mionix naos 3200 i nyskick som ja kan skicka med för 120 kr extra

Visa signatur

Gpu:RX 580 8 GB nitro+|CPU:I7-3770k|16gb ddr3|Seasonic focus 650|

Permalänk
Medlem

Jag har ett Qpad MK-50 med röda brytare och ett Corsair Vengeance 1500 headset liggandes om det är intressant?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cubiz:

Har ett Zowie Celeritas I med bruna switchar liggandes hemma. Kan behövas dammas men fungerar prima, kan rengöras innan försäljning. 200:- och kan mötas i GBG.

Återkommer innan helgens slut, men det kan eventuellt vara intressant!

Skrivet av thecokeman:

Jag har ett ducky mini Cherry MX black med lila leds. Väldigt bra skick. 500 Kr och det är hans! Hör av dig i pm
Bild:
https://imgur.com/gallery/R3SWbmK
Har även en mionix naos 3200 i nyskick som ja kan skicka med för 120 kr extra

Hoppar nog tangentbordet, men musen kan äventuellt vara intressant för en hundring eller så

Skrivet av w86w:

Jag har ett Qpad MK-50 med röda brytare och ett Corsair Vengeance 1500 headset liggandes om det är intressant?

Absolut om du kan ge mig ett väldigt lockande pris!

Permalänk
Medlem

500 kr för båda?

Permalänk
Medlem

Har en razer blackwidow chroma v1 för 400:-

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

har ett steelseries apex 350. 150kr + frakt

edit: s-tangenten har bortskavd bokstav, i övrigt fint skick. går ju att byta med om man skulle vilja det

Visa signatur

ASUS Z87-A, Core i7 4770K, Corsair Vengence DDR3 1600Mhz CL10 2x8GB, MSI GTX 1070, Samsung EVO 850, BeQuiet dark power 750W

Permalänk

Har en Logitech G403 Prodigy som använd max 2timmar, Är alldeles för van min rival så går inte byta.

350kr.

Permalänk
Medlem

Jag har

Qpad 5k, Steelseries Apex 350 och Qpad QH-90

Allt detta för 500

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE