WP: En viss grej/panel är jättestor och jag lyckas ej få ner det

Permalänk
Medlem

WP: En viss grej/panel är jättestor och jag lyckas ej få ner det

Hej!
Jag har en panel på https://test3.rental-academy.com/2019/03/20/project-gallery-v... som verkar vara typ nån container som text osv är inuti. Så har testat att köra display: none och den tar bort allt. Jag har även testat margin-bottom: 1 px men det gör ingen skillnad. Den heter .panel-layout. Padding: 0 px funkar inte heller.

Någon som vet mer än jag som vet hur jag kan göra detta?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@shabik:

Hur vill du att utseendet ska se ut? Du har bara sagt vad du har provat att göra men inte vad du vill åstadkomma.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

@Leedow:

På den mobila sidan vill jag att allt ska sitta rätt tajt. Dvs, det ska inte vara några större områden med vitt död space emellan.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Använd elementväljaren i webbläsarens utvecklarverktyg så ser du snabbt vilket element som tar upp vilken plats och tillhörande boxmodell.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Använd elementväljaren i webbläsarens utvecklarverktyg så ser du snabbt vilket element som tar upp vilken plats och tillhörande boxmodell.

Det är det jag brukar göra men det konstiga nu är att det finns liksom 4 st div.captions som alla tar plats. Jag vill inte gömma alla utan jag vill visa en av dom men de har alla samma namn.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@shabik:

Det borde finnas något mer utmärkande i parent-klasserna. Det finns 17 divar med klassen caption.
Vad är ditt överhängande mål? Vad är sidan till för?

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leedow:

@shabik:

Det borde finnas något mer utmärkande i parent-klasserna. Det finns 17 divar med klassen caption.
Vad är ditt överhängande mål? Vad är sidan till för?

Sidan ser okej ut i datorn men i mobil så ser dne nästan okej ut. Jag vill att den ser helt okej ut och har allt rätt tajt utan stora mellanrum.

Visa signatur