ASUS GeForce GTX 1070 8GB Dual OC

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce GTX 1070 8GB Dual OC

Dags att avyttra ett överblivet grafikkort.

Köpt av mig på BF hos Inet 2016-11-25.

Fungerar felfritt och har bara använts till en vanlig speldator och utan överklockning. Har kvitto från Inets webshop och originalkartongen.

Tar mig friheten att sälja till den köpare jag vill.

Vi börjar med budgivning på 2000:-

Vill helst att kortet hämtas, finns 4 mil norr om Örebro. Om kortet ska skickas så betalar köparen frakt plus att det är förskottsbetalning som gäller.

Betalning via Swish

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk

2000kr+frakt

Permalänk
Medlem

Noterat, jag kommer försöka avsluta så snabbt och smidigt som möjligt för båda parters skull.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

2100+frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

2200+frakt

Permalänk

2300+frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Wooaaaaaaah!!!

Permalänk
Medlem

Kul att det finns intresse för kortet och vi ska väl inte dra ut på tiden utan jag säger att vi avslutar i morgon 26/3 kl 16.00

/Mathias

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Grattis till Criticalstone, jag har meddelat dig via PM.

Om jag inte får svar inom rimlig tid så går kortet till näste budgivare på listan.

/Mathias

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Finns kortet kvar? Är intresserad, bor i Örebro så kan hämta upp det isåfall.

Visa signatur

Spelburken: Intel Core i5 3570k @ 4,4 Ghz, HD7870 Crossfire, 8GB RAM, Skärmar: 3x Dell U2312HM Eyefinity
Asus Zenbook UX32VD, Nexus 6P
Citera för svar!

Permalänk

@_Skalman: Nej det finns inte kvar, sitter i min dator nu

Visa signatur

Wooaaaaaaah!!!