Permalänk
Medlem

Säkerligen någons mor som såg sitt barns syndiga surfande på diverse vuxne hemsidor och bestämde sig för att minsann tvätta rent.

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem

Kundretur från Swedbank. De har stark åtgång på tvål verkar det som, speciellt i sin baltiska verksamhet.

Visa signatur

5900X | 6700XT

Permalänk
Medlem

Kör in den i disken nästa gång.

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Medlem

This thread has turned into a soap opera...it ain't over till the fat lady sings!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Me, Myself and I...

Permalänk

Tror bestämt att den är reklamerad av en rejält arg förälder när hen hörde språket deras så oskyldiga avkomma använde när den spelade med sina kompisar.
Tvingades tvätta munnen med tvål samtidigt som skärmen packades tillbaka till Inet.

Visa signatur

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 3700x b550 Gigabyte Aorus PRO, corsair 3600, b AOC 24"@144hz
Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"

Permalänk
Medlem

Tanken Tvålen Tänkte. Tvålen Tänkte Tömma Tanken. Tio Ton Tvål Trillade Tungt Tvärsigenom TV-rutan.
Tänkte Tävling Tävla. Tjugofem Tiokronor Tydligen Till Tillökning.
Tillräckligt Till Två Telefontillbehör.

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Lego Master

Jag tänker att någon på transportbolaget lyssnat på "S.O.A.P - S.O.A.P Is In The Air", ryckts med i den tunga 90-talspopen och straight up kastat tvål i luften. Because This Is How We Party.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Postgubbarna tappade ju inte bort skärmen, men tvålen verkar ha rymt haha. kanske för att få enkelhet att faktiskt tvätta sig under armarna på en varm sommardag av gejming.

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

Permalänk
Medlem

XL2411P - När du vill ha Cleant på ditt skrivbord.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem

Det måste ju ändå vara så att någon har lyckats med att få Willy Wonkas teknik för att sända varuprover genom skärmen att fungera. Och de valde att testa den i sitt labb. Efter att ha konstaterat att det fungerade så insåg de att de behövde pengarna som skärmen kostade för att satsa på att flyga till London och deltaga i Dragon's Den.

Skälet till läckaget är således att det fanns en kvarvarande laddning i skärmens kapacitorer. Som alltså läckte ut när skärmen funktionstestades.

Visa signatur

Teknik är en drog..
Förövrigt anser jag att Carthago borde ödeläggas.

Permalänk
Medlem

Jag har sett att Inet ofta säljer skärmar som har kommit tillbaka, men detta slår ju allt.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Själv är jag inte så vidare duktig på spel, men man måste ha lyckats göra en riktigt dirty gameplay i valfritt spel för att först tvåla dit motståndaren, sedan behöva rengöra skärmen för att det var så satans smutsigt och tills sist göra retur på skärmen för att kunna få sova om nätterna igen!

Hatar när det händer™

Visa signatur

:: Fractal Design Define 7 :: ASUS Prime Z490-A :: Intel i9 10900K @ 5 GHz :: Corsair 32GB RAM @ 3600Mhz CL18 :: Kingston A2000 1TB M2 :: MSI RTX 3080 Gaming X Trio... :: Seasonic Focus PX 750W 80+ Platinum :: Noctua NH-D15 chromax.black ::

Permalänk
Medlem

Det här luktar lurt...

Jag får misstankar om att det hela faktiskt är ett marknadsföringstrick från Inets sida.
Ett försök att väcka hype för deras kommande produkt - Dr. Inets Bildskärmsstänkskärm.

Produktbeskrivningen lyder;
"Nu kan Du, i skenet av din kringutrustnings RGB-belysning, steka fiskpinnar, tillaga fondue, eller vår personliga favorit, tvåla in händerna, framför datorn - allt utan att behöva oroa dig för stänk på bildskärmen.

Obs. fiskpinnar, fondue och tvål ingår ej."

Visa signatur

Main>> Lancool II Mesh | B550 Aorus Elite V2 | 5800X | NH-D15 | 2x16GB @ 3800c16 | RTX 3060 Ti | 2TB SSD | Corsair RM850x
HIDs>> Y27q-20 + 2x G27q-20 1440p | Model O @ QcK+ | ROG Claymore | Arctis Pro Wireless | Audioengine A5+ Misc>> Pixel 7a
HTPC>> Antec Fusion Remote | i5-6600K | GTX 1050 Ti | 8GB | 240GB SSD + NAS | Sony STR-DN860 | Samsung UE60KS7005
Server/NAS>> MS G8 @ TrueNAS SCALE | E3-1260L | 16GB | 4x3TB Z1 + 240GB SSD  pfSense>> KingNovy J4125 | 6x i225-V B3

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Väldigt enkel förklaring, de beställde flytande tvål och skärmarna av samma distributör. De staplade kartongerna på varandra / på samma pall. Några tvålbehållare gick sönder och började läcka som fan. Detta rann sedan ner på skärmkartongen, men eftersom det var flera liter tvål så började det komma in i skärmkartongerna när de började lösas upp lite.

Eller så har inet köpt ett parti skärmar från Zowies lager som brann ner för några månader sen, dränkte kartongen i tvål för att dölja lukten. Skärmen är ju redan svart så där syns ju inga brännskadar?

Verkar förövrigt gå som smör (tvål)
Nere på 1990kr nu
https://imgur.com/3N5eDez

La in pris
Permalänk
Medlem

Ungefär som en wunderbaum fast i formen av en skärm, perfekt för gaming rummet!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Att ingen fattat detta redan.Skärmen köptes av en kvinna som tittar på tvåloperor på skärmen via någon play ..Datorn hon har luktar tvål den med men där fanns ingen garanti kvar så den fick hon behålla. Slutsatts Kvinna som tittat på Tvålopera..

Permalänk
Medlem

Trots uppmaning om att undvika det så tappade någon tvålen.

Permalänk
Medlem

Någon på Inet som fick för sig att skärmen hade freesync och ville tvätta bort AMDs certifieringsmärkning

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Permalänk
Avstängd

Jag förstår verkligen inte detta. Är väl standard med en tvål precis vid datorskärmen? Har haft så här sedan 1999:

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wikai:

Det här luktar lurt...

Jag får misstankar om att det hela faktiskt är ett marknadsföringstrick från Inets sida.
Ett försök att väcka hype för deras kommande produkt - Dr. Inets Bildskärmsstänkskärm.

Produktbeskrivningen lyder;
"Nu kan Du, i skenet av din kringutrustnings RGB-belysning, steka fiskpinnar, tillaga fondue, eller vår personliga favorit, tvåla in händerna, framför datorn - allt utan att behöva oroa dig för stänk på bildskärmen.

Obs. fiskpinnar, fondue och tvål ingår ej."

Fast tvålen ingår ju uppenbarligen?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av improwise:

Fast tvålen ingår ju uppenbarligen?

Skickades från m.sweclockers.com

Nja, inte med Bildskärmsstänkskärmen™.
Den nedtvålade bildskärmen var ju bara ett marknadsföringstrick för att hype:a stänkskärmen

Visa signatur

Main>> Lancool II Mesh | B550 Aorus Elite V2 | 5800X | NH-D15 | 2x16GB @ 3800c16 | RTX 3060 Ti | 2TB SSD | Corsair RM850x
HIDs>> Y27q-20 + 2x G27q-20 1440p | Model O @ QcK+ | ROG Claymore | Arctis Pro Wireless | Audioengine A5+ Misc>> Pixel 7a
HTPC>> Antec Fusion Remote | i5-6600K | GTX 1050 Ti | 8GB | 240GB SSD + NAS | Sony STR-DN860 | Samsung UE60KS7005
Server/NAS>> MS G8 @ TrueNAS SCALE | E3-1260L | 16GB | 4x3TB Z1 + 240GB SSD  pfSense>> KingNovy J4125 | 6x i225-V B3

Permalänk
Medlem
Skrivet av AplAy:

Skumt där. På min står det fonetisk norrländska: "Luub -- Nu slipp du friktion"

Permalänk
Medlem

Inet - the choice of a clean generation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AplAy:

Är nog "moisturizer" du tänker på...

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk

Det är precis så jag tänkte att de pippar oss i baken med deras prissättningar

Visa signatur

Intel 9900K, Aorus master, g.skill 3200mhz 16gb,Lian li dynamic,Corsair Masterliquid ML360R RGB,ssd 970 1TB, ssd2 970 500Gb, 1080 TI gigabyte. Corsair 850W Vit.

Permalänk
Medlem

Jag misstänker att skärmen har returnerats av Swedbanks kontor i Estland som efter razzian tidigare i veckan inte kunde betala fakturan. Lukten från deras verksamhet är dock svår att bli av med.

Permalänk
Medlem

ZOWIE XL2411P - Ett rent nöje!

( XL )2411P - Nu med Två L!

Introducing free sink™ - Soap included

Förlåt, jag var tvungen x)

Permalänk
Medlem
Skrivet av AplAy:

Jag förstår verkligen inte detta. Är väl standard med en tvål precis vid datorskärmen? Har haft så här sedan 1999:

såg inte vad det stod på flaskan så jag använde mina CSI kunskaper...

Vad har det med tvål att göra?

Permalänk
Medlem

R... r-rena fyndet ju!

Jag gissar att det är en gaffeltrucksrelaterad tragedi på lagret.

Visa signatur

Save Scummer!