8086K, Aorus Z390 Master, Aorus 1080Ti, Corsair Dominator 2x8Gb, mm

Permalänk
Medlem

8086K, Aorus Z390 Master, Aorus 1080Ti, Corsair Dominator 2x8Gb, mm

Hej på er!

Trodde jag hade byggt klart, men så kom den där annonsen med grejer jag inte kunde motstå...

Nu är det alltså återigen en del prylar som blev över och som skall säljas:

* Aorus Z390 Master
Köpte kortet ihop med lite andra prylar, men har redan ett kort jag är nöjd med och som lirar ihop med nya prollen så behåller den. Inköpt 2019-02-06 på NetonNet, kvitto finns. Kommer i originalkartongen med alla tillbehör
Riktpris: 2000kr

* Intel I7-8086K Limited Edition
Har mest gått i stock, men har testats i 5,1Ghz vid 1,36V.
Inköpt på Webhallen 2018-08-24, kommer med kvitto och originalkartongen.
Riktpris: 3000kr

* Gigabyte Aorus GTX 1080 Ti
Behöver ingen närmare introduktion tror jag. Har körts med de förinställda profiler som finns i mjukvaran, har ej testat klocka manuellt. Går svalt och fint, ingen coilwhine såvida jag har lagt märke till. Inköpt 2017-04-16 på Webhallen, kommer med kvitto och originalkartongen.
Riktpris: 5500kr

* Corsair Dominator Platinum 16Gb (2x8Gb) 3200Mhz
Dessa kom med paketet med delar jag köpte, har inte använd de själva mer än att snabbt testa att de funkar då jag är nöjd med minnena jag har. Kommer i originalkartongen, ingen kvitto till dessa tyvärr.
Riktpris: 1000kr

* Samsung 850 EVO 500Gb SSD
Har suttit i min bärbar ett tag, har inte kollat stats men misstänker att det inte skrivits särskild mycket på den. Kvitto och kartong saknas. Obs: liten spricka i SATA-anslutningen i hörnet vid 90-graders vinkeln. Funkar helt utan problem men ville nämna det i alla fall.
(Har själv en disk där den lilla nedåtriktade plastbiten gått av helt och det funkar utan några som helst problem det med, men kvarvarande plasten blir förstås mer sårbar vid snedbelastning av kontakten)
Riktpris: 500kr

* 3 x Noctua NF-F12 industrialPPC-2000 PWM 120mm
Suttit i en tidigare burk. Fungerar felfria, tysta och fina. Vita Chromax NA-SAVP1 anti-vibration pads monterade, original (bruna) medföljer.
Riktpris: 150kr/st

* 2 x Noctua NF-A14 industrialPPC-2000 IP67 PWM 140mm
Suttit i en tidigare burk. Fungerar felfria, tysta och fina. Vita Chromax NA-SAVP1 anti-vibration pads monterade, original (bruna) medföljer.
Riktpris: 200kr/st

Det var allt, tror jag Håll bud gärna i tråden så alla kan se.
Kan hämtas på plats i Knivsta, alt tas med in till Uppsala vardagar. Går givetvis bra att skicka med, i så fall gäller förskottsbetalning via Swish och köparen står för kostnaderna av vald fraktalternativ.

Säljer om jag vill, till vem jag vill, när jag vill osv. Jag är inte ute efter några byten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett 1070 om du skulle vilja byta mot 1080 ti och 3200kr kanske?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Moderkort+CPU, 5500kr + frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI | Sapphire Radeon RX 7900 XTX 24GB Nitro+ | Noctua NH-D15 chromax.black | DeepCool PX1000G 1000W ATX 3.0 | be quiet! Dark Base 900 Orange | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Flare X | Logitech G502 X LIGHTSPEED | ASUS ROG Strix Scope II 96% Wireless | HyperX Cloud III Wireless

Permalänk
Medlem

Hur mycket för allt förutom fläktarna?

Visa signatur

Intel Core i9 9900K 4.6ghz, Gigabyte RTX 2080 Ti 11GB GAMING OC,
ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING Samsung 970 EVO Plus 1TB, Fractal Design Define R6 Gunmetal, Corsair RM1000x, Corsair 32GB DDR4 3200MHz, Noctua NH-D15, Asus Xonar Essence STX II Acer Predator XB271HU, Logitech G Pro Wireless, CM Storm Quickfire TK, Logitech C920, Sennheiser GSP670

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JMI1:

Har ett 1070 om du skulle vilja byta mot 1080 ti och 3200kr kanske?

Skickades från m.sweclockers.com

" Jag är inte ute efter några byten." skriver han längst ner ju..

Visa signatur

[i7 8700K@5.4Ghz] [Asus GeForce RTX 2080 Dual OC][3500Mhz@Corsair RGB DDR4][MSI Z390 MEG ACE][Customloop][Sony AF9 65" Oled] [Predator X34A] [Dark Power Pro 1000W][Beyerdynamic 1990 pro] [Sound BlasterX AE-5] [Astro mixamp]{

benchmark http://www.3dmark.com/spy/7331357
8700k@5.4Ghz https://valid.x86.fr/2ff8a4

Permalänk

500kr för 850 EVO SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av JMI1:

Har ett 1070 om du skulle vilja byta mot 1080 ti och 3200kr kanske?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag är främst intresserad av att sälja den rakt av, men blir det dåligt med bud så kanske. Har skickat PM för att få lite mera uppgifter om ditt kort.

Skrivet av xze-:

Moderkort+CPU, 5500kr + frakt

Noterat!

Skrivet av Epicness:

Hur mycket för allt förutom fläktarna?

Tänkte låta budgivningen visa vart vi landar, men lägg gärna ett bud så får vi se.

Skrivet av Ahmedabbe:

500kr för 850 EVO SSD

Noterat!

Permalänk
Medlem

800 för ram + frakt.

Permalänk

Förlåt om jag stör men vad i helsike uppgraderade du till? Det du säljer nu kan jag inte ens drömma om lol

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

900:- för RAM. Lägger även in 150:- för en Noctua 140mm

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

1000 + frakt för ram.

Permalänk
Medlem

5500 hämtar för 1080 ti

Permalänk
Medlem

Köper gärna alla fläktarna för utsatt pris om du inkluderar frakten.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bjuder 10.000 för allt förutom fläktarna

Visa signatur

Intel Core i9 9900K 4.6ghz, Gigabyte RTX 2080 Ti 11GB GAMING OC,
ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING Samsung 970 EVO Plus 1TB, Fractal Design Define R6 Gunmetal, Corsair RM1000x, Corsair 32GB DDR4 3200MHz, Noctua NH-D15, Asus Xonar Essence STX II Acer Predator XB271HU, Logitech G Pro Wireless, CM Storm Quickfire TK, Logitech C920, Sennheiser GSP670

Permalänk
Medlem
Skrivet av wtpzero:

800 för ram + frakt.

Noterat, men högre bud finns.

Skrivet av kurdipower:

Förlåt om jag stör men vad i helsike uppgraderade du till? Det du säljer nu kan jag inte ens drömma om lol

Skickades från m.sweclockers.com

Det blev en i9 9900K och 2080Ti
Nu borde jag slippe vidare funderingar kring uppgradering osv ett tag framöver. Hoppas jag...

Skrivet av chrippe7:

900:- för RAM. Lägger även in 150:- för en Noctua 140mm

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat, men högre bud finns på minnena och har ett bud på samtliga fläktar som är lockande.

Skrivet av wtpzero:

1000 + frakt för ram.

Noterat!

Skrivet av Caoz:

5500 hämtar för 1080 ti

Noterat!

Skrivet av Olsson80:

Köper gärna alla fläktarna för utsatt pris om du inkluderar frakten.

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat, och jag kan stå för frakten om det blir affär.

Skrivet av Epicness:

Bjuder 10.000 för allt förutom fläktarna

Jag ser ingen anledning att sälja paketet för (betydligt) mindre än vad jag har fått i bud på delar redan, sorry.

Permalänk
Medlem

Hur länge kör du buden på fläktarna? Tänkte beställa i helgen om det inte blir deal här

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Bilden föreställer en 860 EVO?

Visa signatur

Dator 1: MSI Tomahawk Max, Ryzen 3700X, Sapphire Pulse RX 5700 XT, Ballistix Elite 4x8 GB 3200 MHz cl15, Corsair Force MP510 960 GB, Scythe Kaze Master Pro, Plusdeck 2c Dator 2: Lenovo ThinkPad T480s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olsson80:

Hur länge kör du buden på fläktarna? Tänkte beställa i helgen om det inte blir deal här

Skickades från m.sweclockers.com

Kan avsluta på fläktarna imorgon framåt kvällen, busy schedule dagtid

Skrivet av Överklockad_gasklocka:

Bilden föreställer en 860 EVO?

Juste, disken på bilden är en 850 EVO men kartongen är till 860 EVO. Tänkte först sälja båda men behåller nog 860:n och tog inte med den i annonstexten.

*edit* Ser nu själv att jag faktiskt hade fel disk på bilden. Det jag säljer är en 850 EVO, enligt annonstexten. Jag kan givetvis fixa bild om så önskas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dryad:

* Intel I7-8086K Limited Edition
Har mest gått i stock, men har testats i 5,1Ghz vid 1,36V.
Inköpt på Webhallen 2018-08-24, kommer med kvitto och originalkartongen.

2200:-

Permalänk
Medlem

Jag tar de tre NF-F12 fläktarna för begärt pris + frakt om de finns kvar

Permalänk

2000 plus frakt för Master ifall dealen ovan med cpu inte blir av.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Nej tack.

Skrivet av jmeistr:

Jag tar de tre NF-F12 fläktarna för begärt pris + frakt om de finns kvar

Noterat. Kollar ikväll hur det ser ut, har bud på samtliga fem för utsatt ink frakt så ditt bud är egentligen bättre. Har dock ingen bra bud på 140mm-fläktarna än isf.

Skrivet av Shinkansen:

2000 plus frakt för Master ifall dealen ovan med cpu inte blir av.

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat! Tror jag fick bud på den via PM med, måste kolla sen. Bad om bud i tråden iofs

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på moderkortet + ram för 3000kr +frakt om det fortfarande är aktuellt med den kombinationen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

1050 för ram + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yaoodo:

Lägger ett bud på moderkortet + ram för 3000kr +frakt om det fortfarande är aktuellt med den kombinationen.

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat!

Skrivet av SteamGames:

1050 för ram + frakt

Noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av xze-:

Moderkort+CPU, 5500kr + frakt

Efter trevlig kommunikation med @xze- ansåg jag att det skulle bli ett bra nytt hem till prylarna, så dessa är nu sålda.
Kvar är Aorus 1080Ti, Dominator minnena, SSD disken och fläktarna. Har bud på samtliga tror jag, kommer kontakta högsta budgivarna under kvällen för att göra upp affär så kan jag fixa med emballering/frakt/avhämtning under helgen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Caoz:

5500 hämtar för 1080 ti

Kortet är paxat för avhämtning av @Caoz ikväll.

Permalänk
Medlem

1100 + frakt för ramstickorna.

Permalänk
Medlem

Finns 140mm fläktarna kvar köper jag gärna dom.

Visa signatur

Vad är RGB?

Permalänk
Medlem
Skrivet av wtpzero:

1100 + frakt för ramstickorna.

Noterat!

Skrivet av Kucera:

Finns 140mm fläktarna kvar köper jag gärna dom.

Noterat!

Jag kommer avsluta ikväll, när barnen lagt sig.
Grafikkortet är också såld nu.