i7 4790k Asus Z97A Corsair Vengeance DDR3 2400MHZ Fractal R4

Permalänk
Medlem

i7 4790k Asus Z97A Corsair Vengeance DDR3 2400MHZ Fractal R4

Till salu!

En CPU 4790k.
Den är snart 3 år gammal. Jag har kört en mild OC på 4,5 GHZ @1,25v. Samtidigt har den varit väl kyld. Fungerar utmärkt. 1500kr

16GB Corsair RAM2400.
Jag har kört dem på 2133MHZ cas 10-11-11-31 @1,53v istället för 2400mhz cas 11 @1,65v för jag ville inte stressa MCT i onödan. 2,5 år gammal. Fungerar utmärkt. 700kr

Asus Z97-A
Också mindre än tre år gammal.
Jag har haft ett problem med ljudkortet (ALC892) vet inte om det är drivrutin (som krånglar med Windows 10) eller fysisk. Den mikrofon ingång (rosa) funkar på chassin (framsidan) men inte på backsidan av moderkortet. 500kr

Fractal R4
Det finns 4 USB framme, 2 USB 3.0 och 2 USB 2.0 men en av USB 2.0 funkar inte. Det följer med två fläktar från Fractal, en har börjat klicka lätt. Jag har använt bara SSD och slängde därför alla “HDD cage” som fanns därinne. Lite repor också. 200kr

Jag prioriterar hämtning då jag inte har original förpackningar till grejerna.
Finns att hämta vid Wieselgrensplatsen.
Säljer helst som ett paket.
Det kommer inte gå att hämta förens jag har inte fått ihop datorn som ska ersätta den, förhoppningsvis i början på nästa vecka.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk
Vive la liberté!

Intresserad av moderkort+CPU för 2000kr+frakt.

Permalänk

Är inget annat till salu av det som finns på bilden? Kan man få allt monterat i chassit etc?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av kurdipower:

Är inget annat till salu av det som finns på bilden? Kan man få allt monterat i chassit etc?

Skickades från m.sweclockers.com

Nej, inget annat är till salu. Eller kanske grafikkortet men den är inte helt fungerande!

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk
Skrivet av VinceAkStyle:

Till salu!

Asus Z97-A
Också mindre än tre år gammal.
Jag har haft ett problem med ljudkortet (ALC892) vet inte om det är drivrutin (som krånglar med Windows 10) eller fysisk. Den mikrofon ingång (rosa) funkar på chassin (framsidan) men inte på backsidan av moderkortet. 500kr

Läs hela annonsen här

Är det omöjligt att kunna hämta moderkort idag eller imorgon? ☺️
Kan man få första tjing på kortet till veckan om jag inte hinner få tag på ett innan?
Mvh Magnus

Visa signatur

CPU: 9700K 4,9Ghz Kylning:Custom Vatten MB: Gigabyte Z390 Elite GFX: RX6900 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkreaver:

Är det omöjligt att kunna hämta moderkort idag eller imorgon? ☺️
Kan man få första tjing på kortet till veckan om jag inte hinner få tag på ett innan?
Mvh Magnus

Det finns redan ett bud på Moderkortet och CPU'n.

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk

@VinceAkStyle: Jag bjuder 600 för RAM, jag kan hämta eller så möts vi upp i stan.

Permalänk
Medlem

2600 för hela paketet. Hämtar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaR:

2600 för hela paketet. Hämtar.

För sent, MOderkortet+RAM+CPU är sålda till Apanx!
Det jag kommer ha kvar är en Fractal R4, några fläktar (oanvänt från NZXT), och en halv defekt RX480.

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!