Köpes - mitx bräda, Ghost s1, sf450/600osv.

Permalänk
Avstängd

Köpes - mitx bräda, Ghost s1, sf450/600osv.

Kliar lite efter ett spökbygge.
Kan hämta runt Linköping annars får det postas.

Du har referenser & blir swishad i förskott.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Alldeles för svag för SFF 🥰

Permalänk
Medlem

Kan med handen på hjärtat rekomendera Ncase m1 före ghost s1. Fick min nyligen och är sååå nöjd.
Ang nätagg: köp nytt. Corsair SF450/600 platinum kommer dessutom med sleevade kablar. Bara köpa cable kit så dem sitter snyggt.
Modekort: Jag lyckades fixa en här, men annars är det svårt ( beroende på cpu du ska ha). Har en 9700K och det är 370 med uppgraderad bios som gäller eller 390. Och itx brädor är inte billiga. Men gå för Asrocks eller Asus...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Asrock fatality ab350 gaming itx, nåt av intresse? I princip nytt, använt nån månad.

Visa signatur

Mainrigg: InWin S-Frame - MSI Z170a Gaming M7 - i7 6700k@4,6GHz 1,29V - EVGA GTX 1080ti Black Edition - 4x8GB Corsair Vengeance Red LED 3200MHz - Corsair RM1000 - Intel 530 3x240GB 1x480GB - AOC Agon AG352UCG

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zutko78:

Kan med handen på hjärtat rekomendera Ncase m1 före ghost s1. Fick min nyligen och är sååå nöjd.
Ang nätagg: köp nytt. Corsair SF450/600 platinum kommer dessutom med sleevade kablar. Bara köpa cable kit så dem sitter snyggt.
Modekort: Jag lyckades fixa en här, men annars är det svårt ( beroende på cpu du ska ha). Har en 9700K och det är 370 med uppgraderad bios som gäller eller 390. Och itx brädor är inte billiga. Men gå för Asrocks eller Asus...

Skickades från m.sweclockers.com

Been there done that redan med M1. Håller med om att det är ett 👍 chassi. 🙂

Visa signatur

Alldeles för svag för SFF 🥰

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Garvey:

Asrock fatality ab350 gaming itx, nåt av intresse? I princip nytt, använt nån månad.

Pm med pris har några förslag så ger besked vid 18.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alldeles för svag för SFF 🥰