Z-wave produkter + En 433 Tellus Gateway

Permalänk
Medlem

Z-wave produkter + En 433 Tellus Gateway

Hej vänner. Köpte en telldus live net så jag kunde ha z-wave nät och få återkoppling om hur mycket ström osv men inser att jag inte behöver det i min lilla lägenhet

Jag köpte allt på CDON.COM på faktura men dom skickar ju separata brev med allt så har tyvärr inga papper på det mer än ordbeställning. Om inte sakerna funkar får ni helt enkelt skicka tillbaka dom till mig. Antar dom funkar då allt är helt nytt.

Därav säljer jag det "stora paketet" med förmånligt pris.

1 Telldus Plug-In Slim Z-wave On/Off (De till vänster topp vänster i bild) 300kr
1 Telldus Plug-In Slim Z-wave On/Off (De till vänster topp vänster i bild) 300kr

1 Nexa AN-180 Z-wave On/Off. 200kr (topp höger i bild)
1 Nexa AN-180 Z-wave On/Off. 200kr (topp höger i bild)

1 Nexa AD-147 Z-wave (Dimmer) 300kr (i mitten av bilden)

Z-wave fjärrkontrollen "The Octan Remote" riktigt schysst design, kan styra 4/8 z-wave enheter. 200kr (till höger i bilden)

Allt för 1200kr eller högstbjudande. Detta paket gäller ALLT eller inget. Inga undantag. Om inte ni behöver en dimmer så sälj den vidare t.ex

-------

Tellstick Net Gateway, perfekt början på nybörjar-smarthemmet, som jag tidigare använd har varit/är jättenöjd med. 300kr (Längst ner till höger i bild, blå)

Alla priser inkl frakt

Bild på allt.
https://imgur.com/gallery/ZQXGAif

Om ni ändå vill köpa produkter separat så är der de priser som är parentes() som gäller och sen gäller minst 2 köp och ni ni står själva för frakten.

Läs min annons noga innan ni kontaktar mig.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem

Tar tillbaka bud

Permalänk
Medlem

Update

Hej vänner. Köpte en telldus live net så jag kunde ha z-wave nät och få återkoppling om hur mycket ström osv men inser att jag inte behöver det i min lilla lägenhet

Jag köpte allt på CDON.COM på faktura men dom skickar ju separata brev med allt så har tyvärr inga papper på det mer än ordbeställning. Om inte sakerna funkar får ni helt enkelt skicka tillbaka dom till mig. Antar dom funkar då allt är helt nytt.

1 Nexa AN-180 Z-wave On/Off. 200kr (topp höger i bild)

1 Nexa AD-147 Z-wave (Dimmer) 300kr (i mitten av bilden)

Inget mer paketpris. Säljes separat

-------

Tellstick Net Gateway, perfekt början på nybörjar-smarthemmet, som jag tidigare använd har varit/är jättenöjd med. 300kr (Längst ner till höger i bild, blå)

Bild på allt.
https://imgur.com/gallery/ZQXGAif

Öppen för förslag.

Visa signatur

Baaahh